SA på vei?

Mymlen

Glad i forumet
Er litt bekymra nå.
Tok test nå i dag tidlig med clearblue ukeindikator og den viser 1-2 uker. I følge legen er jeg 5 + 1 i dag.

Første dag av siste mens var 3.2
EL var 21.02

Jeg testet også positivt med ukeindikator 1-2 uker den 7.3 altså for 3 dager siden.

Det at den ikke stiger i uker vil det si at en SA er på vei? Jeg har fremdeles symptomer på graviditet. Ingen blødning, har hatt litt brun utflod men legen sa dette var normalt og pga egget fester seg i livmoren. Men skjønner ikke hvorfor ukeindikatoren ikke stiger :-(

Kan være at du ikke produserer hcg, like raskt som andre :)
Vent 1 uke til før du tar noe ny cb digital. Eller så kan du reise til legen å få tatt hcg prøve :)

Regner med at det går bra. Kan være at du er kortere på vei enn dere tror? :)

De med ukes indikator er ikke alltid pålitelige ;) alle produserer forskjellige mengder HCG ;)

Jeg er også treg til å produsere hcg og det er helt bortkastet for meg å teste oftere enn en gang i uka med ukeindikatoren. Slik var det forrige gang også og da var alt i orden. :-)

Det kan også hende egget har festet seg senere og at du er kortere på vei enn beregnet.

Jeg fikk ig kortere ukeantall enn jeg var. Vent 3-4 dager og prøv igjen så skal den ha endret seg :)

Ville kanskje ventet litt lenger før jeg tok en ny digital med ukesindikator. Her fikk jeg 1-2 uker for 1,5 uker siden, og 2-3 uker for to dager siden. Tar jeg på nytt om en uke får jeg sikkert 3+

Åh, tusen takk for gode ord. Kjenner jeg ble letta nå :-) Godt å høre! Da er det fremdeles håp, hehe :-)

Mitt beste tips er å slutte å teste. Du blir bare mer bekymret av det....med mindre du har masse magekramper og blør mye klumper, er du nok gravid. Jeg tok en positiv digital som viste 1-2uker og kommer ikke til å ta flere tester.

Mitt beste tips er å slutte å teste. Du blir bare mer bekymret av det....med mindre du har masse magekramper og blør mye klumper, er du nok gravid. Jeg tok en positiv digital som viste 1-2uker og kommer ikke til å ta flere tester.

Det er nok veldig lurt det du sier! Skal prøve og ikke teste mer men blir jo litt bitt av basillen når flere inn her tester videre for å se etter stigning :-P Men som du sier så er jeg jo gravid så lenge det ikke kommer tydelige blødninger. Får bare prøve og ikke tenke for mye :-)

Det er nok veldig lurt det du sier! Skal prøve og ikke teste mer men blir jo litt bitt av basillen når flere inn her tester videre for å se etter stigning :p Men som du sier så er jeg jo gravid så lenge det ikke kommer tydelige blødninger. Får bare prøve og ikke tenke for mye :)

Hcg stiger litt i rykk og napp i tillegg til st konsentrasjonen på urinen varierer. Etter en stund som gravid blir visstnok også testene naturlig svakere igjen, etter hva jeg husker fra tidligere graviditeter. Det var nok litt senere i graviditeten altså. Husker en del som fortsatte testingen ble veldig bekymret, men at det var helt vanlig.

Det går som regel bra :-) kjøp noe annet å kose deg med for testepengene ;-) dyr "hobby" med sånne digitale!

Hcg stiger litt i rykk og napp i tillegg til st konsentrasjonen på urinen varierer. Etter en stund som gravid blir visstnok også testene naturlig svakere igjen, etter hva jeg husker fra tidligere graviditeter. Det var nok litt senere i graviditeten altså. Husker en del som fortsatte testingen ble veldig bekymret, men at det var helt vanlig.

Det går som regel bra :-) kjøp noe annet å kose deg med for testepengene ;-) dyr "hobby" med sånne digitale!

Haha, ja, herremin, utrolig dyrt!!
Får bare la det gå som det går, får jo ikke gjort noe mer uansett :-)

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt hcg- prøver hos legen. Det blir ikke sikrere enn det! Ikke stol helt på ukesindikatoren!

Hadde svake positive billigtester 4 uker på vei men negativ digital. Fikk ikke ordentlig resultat før ca uke 7 :P er hele 20+3 nå :)

Back
Topp