SA? (oops-varsel: mulig ekle detaljer)

Truddelutt'n

Gift med forumet
Hvordan er det ved en SA? Kan det være en liten klump allerede ved 5 uker? Jeg har blødd kraftig i nesten fire dager nå med en del smerter alle disse fire dagene (er vant med smerter kun i 1 dag og kraftig blødning i max 1,5 dag) og i går så kjente jeg at nå kommer det mye samtidig og sa t sambo nå må jeg bare løpe på do ellers kan det gå over stokk og stein, da jeg satt meg ned på do så jeg at det kom noe ut der nede, og holdt litt papir under, det var en (i mine øyne) ganske stor blodig slimete klump....?!! Dette har jeg da aldri opplevd før!

Sorry detaljene her i slutten, men, kan dette være SA??

Det Har skjedd med meg før å men ikke vært gravid . Ta en gtest om den er pos har du vært gravid :( Men noen produserer jo hcg seint å.

Det er jo også slimhinnene som støtes ut ved tr

Hmm oki, jeg tok en test for en liten stund siden som etter tiden viste en svak svak strek men, den så jeg på etter tiden la den fort fra meg før tiden gikk ut også kom jeg på senere at jeg ville bare se på den før jeg stakk på jobb.. men, to dager etterpå ble testen neg, så har ingen aning.. :/

Ja, jeg opplever jo hver syklus at det kommer en del slim fra slimhinnen, men dette var en hel sammenhengende klump, type størrelse av halve håndflaten... :/

Ved en SA på 5 uker vil du få smerter som stråler nedover i beina og opp i ryggen, konsentrert i korsryggen. Du vil merke tak i magen (som rier). Du vil fossblø, kan gjøre det over flere dager. Du vil nok ikke få noe klump, embryoet er kun 1 mm stort, og mister du så vil fostersekken sprekke og du vil bare se koagulert blod.

Hmm oki, jeg tok en test for en liten stund siden som etter tiden viste en svak svak strek men, den så jeg på etter tiden la den fort fra meg før tiden gikk ut også kom jeg på senere at jeg ville bare se på den før jeg stakk på jobb.. men, to dager etterpå ble testen neg, så har ingen aning.. :/

Ja, jeg opplever jo hver syklus at det kommer en del slim fra slimhinnen, men dette var en hel sammenhengende klump, type størrelse av halve håndflaten... :/

Det må være noe annet. Jeg ville ha sjekket opp med en gy angående det der. For du har jo vært med på noe liknende på første forsøket ditt også.

Hmm oki, alt det i de første to setningene kan jeg check'e men har definitivt ikke fossblødd, men blødd lengre enn normalt i stor mengde. Men, da var dette nok bare en rar opplevelse rett og slett, for det var igrunn en rar opplevelse huff hehe :) Tusen takk for svar Lena :):)

Det har skjedd meg også et par ganger. Er skikkelig ekkelt

Hmm oki, alt det i de første to setningene kan jeg check'e men har definitivt ikke fossblødd, men blødd lengre enn normalt i stor mengde. Men, da var dette nok bare en rar opplevelse rett og slett, for det var igrunn en rar opplevelse huff hehe :) Tusen takk for svar Lena :):)

Overrasker meg ikke egentlig hvis du har hatt rier for å bli kvitt den klumpen. For det er jo kroppens naturlige måte å få ting ut der i fra ;) Men den klumpen hørtes ikke normalt ut. Så ville ha fått sjekket det opp

Det kan bare være endometriet som kommer ut på en litt uvanlig måte. Jeg fikk en gang ut en lagdel klump på 2x4 cm i en vanlig menstruasjon da jeg ikke hadde partner. Ble sendt inn til undersøkelse siden jeg tilfeldigvis var i en studie for livmorhalsvaksinen da. Fikk svar at det var endometriet som hadde vokst seg tykkere enn valig om komt ut i en klump. Ekkelt, men sant.

Det kan være lovmprslimhinnen som kom ut.
Det har jeg opplevd en gang for ikke så lenge siden, det var etter et mislykket ferskforsøk.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg mente selfølgelig: livmorslimhinnen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk jenter for informative tilbakemeldinger, da har jeg hvilepuls og antar det må være som du sier Elliot! Har jo ingen plager eller unormaliteter :) :)

Back
Topp