Sa og samliv

Mayb31

Elsker forumet
Hvor lenge etter SA og at blødningene stoppet gikk det før dere hadde sex igjen?

Jeg hadde en SA i romjulen, var på kontroll i går ligger litt igjen, men blødningene er nesten borte.
Glemte å spør om dette med samliv...
Er litt bekymret for å ta opp igjen samliv og kanskje bli gravid igjen før alt er klart igjen...

tja...uken etter blødningsstopp,sida eg vart gravid så fort atte....[;)]

Godt å høre, gleder meg sånn til å begynne prøvingen igjen, men tankene er jo der om det går bra denne gangen... Er liksom litt sånn at å miste en gang er greit, men om det blir en gang til da begynner man å lure på om noe kan være galt.

PEIS PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][;)][:)]

Heia emilies mamma, jeg fikk beskjed om at jeg kunne starte prøvingen igjen allerede med en gang, men kunne godt vente en syklus.
Vi, både jeg og sambo, har tatt det veeldig fint.Jeg vet ikke helt, men fra den dagen jeg fant ut at jeg var gravid og frem til jeg mistet var 11+4, så har jeg ikke følt meg gravid, har på en måte ventet på denne SA'en, rart. Når jeg var gravid med Celina da ble jeg ikke bare gravid i magen, men også i hode...om du forstår.

Vet du noe om den andre SA'en skjedde fordi dere var for raskt ute eller var det bare tilfefldigheter?

Back
Topp