Sa nummer to på tre måneder

Sandwich

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Julibarna2024☀️
Augustbarna2024
Jajaja. Kom meg til uke 8, da. Forrige gang var i slutten av januar og så ble jeg ble overraskende gravid igjen i februar. Rakk å vite det ca en uke denne gangen også.
Var på jobb mens det skjedde i dag, og så jeg noe i doen som jeg ikke akkurat trenger å beskrive i detalj. Men det bekreftet i alle fall hva det var som skjedde, i tillegg til blod og kramper. Jeg drar melder legekontoret og regner med svar i morgen, håper de kan ta blodprøver og bare bekrefte at det stemmer med feks ny prøver på fredag eller noe...

Føler meg ganske tom og sliten. Har ikke gått helt i kjelleren - venter på at det skal komme en reaksjon snart.
 
Utrolig trist og urettferdig at det skal gå sånn. Sender varme tanker og håper gleden kan bli langvarig neste gang :Heartred
 
Så utrolig trist å høre :(:Heartred Må være grusomt, ekstra ille at det skjer på jobb. Skjedde det helt uten forvarsel?
 
Utrolig trist og urettferdig at det skal gå sånn. Sender varme tanker og håper gleden kan bli langvarig neste gang :Heartred
Takk, det samme til deg også!

Så utrolig trist å høre :(:Heartred Må være grusomt, ekstra ille at det skjer på jobb. Skjedde det helt uten forvarsel?
Ja, I grunnen. Begynte med type mensaktige smerter og kramper sånn på formiddagen en gang.
 
Har fått beskjed om å ha en vanlig menstruasjon nå før eventuell nytt forsøk, sex med kondom tilfelle. Også sjekker de for noe jeg ikke husker navnet på, med blodproteiner og tykt blod.
 
Bare hvis noen er nysgjerrige på hcg og sånn.
Forrige onsdag (for en uke siden) var det 144, SA skjedde på tirsdag denne uken og da var det nede i 24.
 
Sender varme tanker. :Heartred Sitter her i samme båt. Hadde en MA i sommer og en SA rundt nyttår og nå torsdag fikk jeg positiv test men begynte å blø på jobb i dag. Ringte legen og får komme inn i morgen for blodprøve om jeg vil. Du skriver Hcgnivået sist uke var 144. Tok du blodprøve med en gang du fant det ut ?
 
Fikk beskjed om MA i dag @Sandwich. Min andre på fem måneder. Det er så jævlig.
Uff, masse sympati herfra! Var ikke du i novembergjengen også?
Jeg må si den uka her har faktisk vært verre enn forrige. Jeg trodde jeg tok det "bedre" denne gangen. Tror jeg ble så satt ut av å se det nedi doen og da virket det så "ferdig" der og da. Men mandag til onsdag har vært megadritt. Og i dag skulle jeg egentlig på ultralyd :(. Nå går det litt bedre enn de dagene men litt kjipt å tenke på den ultralyden da.
 
Uff, masse sympati herfra! Var ikke du i novembergjengen også?
Jeg må si den uka her har faktisk vært verre enn forrige. Jeg trodde jeg tok det "bedre" denne gangen. Tror jeg ble så satt ut av å se det nedi doen og da virket det så "ferdig" der og da. Men mandag til onsdag har vært megadritt. Og i dag skulle jeg egentlig på ultralyd :(. Nå går det litt bedre enn de dagene men litt kjipt å tenke på den ultralyden da.
Jo, i november jeg og.

Fikk ikke abort forrige uke. Må ta ny hcg og ultralyd på mandag. Legen trodde ikke på tidslinja mi, og mener jeg kan være kortere på vei enn jeg er. Dette er bare tortur.

Jeg også så alt sist, og frykter det samme igjen. Opplevde forrige gang som veldig traumatisk, og fikk en belastningsutløst depresjon. Vært sykemeldt 6mnd og begynte endelig å se litt lysere på ting. Nå føler jeg meg tilbake på scratch.
 
Jo, i november jeg og.

Fikk ikke abort forrige uke. Må ta ny hcg og ultralyd på mandag. Legen trodde ikke på tidslinja mi, og mener jeg kan være kortere på vei enn jeg er. Dette er bare tortur.

Jeg også så alt sist, og frykter det samme igjen. Opplevde forrige gang som veldig traumatisk, og fikk en belastningsutløst depresjon. Vært sykemeldt 6mnd og begynte endelig å se litt lysere på ting. Nå føler jeg meg tilbake på scratch.
Helt jævlig å bare vente. Jeg syns de tre timene før det blødde ut i do og jeg så det faktisk var psykisk verre - den uvissheten!! Går det bra, går det ikke hva skjer nå... Var på jobb i tillegg og måtte forholde meg til elever. Nei, det var ikke en god dag på noen måte.. Så ble det tyngre igjen en stund etter det som sagt.

Lenge å vente over helgen når det er sånn - hvorfor kunne de ikke ta ny hcg i går? For nær den andre målingen?
 
Leste posten din i den andre tråden nå!
 
Helt jævlig å bare vente. Jeg syns de tre timene før det blødde ut i do og jeg så det faktisk var psykisk verre - den uvissheten!! Går det bra, går det ikke hva skjer nå... Var på jobb i tillegg og måtte forholde meg til elever. Nei, det var ikke en god dag på noen måte.. Så ble det tyngre igjen en stund etter det som sagt.

Lenge å vente over helgen når det er sånn - hvorfor kunne de ikke ta ny hcg i går? For nær den andre målingen?
Ja, hun ville ha nesten en uke i mellom. Jeg holder på å bli gal. Gravidsymptomene bare øker. I dag på morgentur med hunden brakk jeg meg 6-8 ggr, men siden jeg ikke har matlyst (typisk tegn på gravid for meg) så hadde jeg ikke noe å få opp heller, så ble bare sånn dry-heaving. Måtte sette meg ned til slutt.

Jeg spurte om det kan være blighted ovum, men hun sa at det ikke ser sånn ut, siden jeg har plommesekk, men de finner ikke fosteranlegg eller fostersekk.
 
Helt råttent å måtte vente så lenge. Det tar jo over alt annet.
 
Back
Topp