Sa noken så veit?

epplekikk

Betatt av forumet
hei. Trur eg kan lure meg inn her ;)
Men hadde en SA i april, så er litt redd for ka som ska skje.
Men er det noken her inne som har hatt sa?
Lurer på kor tideli eg bør kontakte lege osv, fekk positiv i går så kan vere alt fra 4-6 veker på vei.
(mista sist i veke 7)
Så bør eg kontakte lege før ferien (reiser den 14) eller?
Tenker på om dei som har hatt SA karnsje får tideli ul å også spess sida eg ikkje veit kor langt eg er på vei...
 
SA kvalifiserer vel ikke automatisk til tidlig UL, med mindre man betaler selv.
Men om du er veldig usikker på hvor langt på vei du er så er det jo kanskje bedre grunn.
Var testen veldig positiv?
 
Og gratulerer også!
 
Takk.
Å ja den va det. Den første var litt svak men clerblue kom me en gang å på 1-2 så usikker på kva det vil tilsei.
 
1-2 betyr 1-2 uker etter befruktning - altså 3-4 uker gravid. Ergo er du noe ikke så mange ukene på vei enda.
 
Hadde en sa (uke 7) i april jeg også og fikk påvist det i igjen i dag dessverre. Skulle vært 5 uker i morgen. Legen sa at det må 3 sa'er til før man blir utredet, og dermed ha rett på tidlig ultralyd.
Hadde bestilt privat til uke 8 og til uke 12,men det får vi prøve på neste gang.
Min fastlege har ikke ultralyd så derfor gikk jeg til Volvat. Det er dyrt men verdt detog du kommer raskt til.
Lykke lykke til! Håper lille holder seg godt fast
 
Om du er usikker på hvor langt du er på vei,så får du muligens tidlig ul :) det fikk jeg med første :)
 
Back
Topp