SA nå i kveld. Advarsel - detaljer

Zoomzoom

Flørter med forumet
{ADVARSEL - DETALJER}
Etter å ha blødd av og på uten smerter siden lørdag, fikk jeg i kveld intense rielignende smerter. Etter en 30-45min så gav det seg. Når jeg etterpå gikk på do, kom det først en bitteliten fostersekk ut (kunne faktisk se et bittelite foster inni der), og så kom noe som ser ut som morkaken.. jeg måtte være sikker så jeg tok det imot med papir når det kom ut..
Beklager detaljene.

Så ufattelig kjedelig å oppleve dette enda en gang.. dette er femte SA. Hadde tre før vi fikk de to barna vi har, også har jeg hatt to nå i år..

Lykke til til dere andre! Håper dere blir helt til Mai:)

Nei så synd å lese:Heartred men setter veldig pris på at du deler symptomer . Tusen takk og lykke til videre

Jeg er så lei meg for deg.
Varme klemmer sendes! <3

Så trist ;( Hadde set akuratt lilt som deg i Juli, og så alt ♡

Ta vare på deg selv nå, og prøv igjen når dere er klare for det.

Så trist å lese :( Sender deg mange klemmer :Heartred Ta vare på hverandre, håper spiren sitter når dere er klare for å prøve igjen :Heartred

Så trist å høre, sender varme klemmer :Heartred

Kan jeg spørre hvor langt du var på vei? Tenker siden alt var så tydelig når det kom ut :(

Så trist å høre, sender varme klemmer :Heartred

Kan jeg spørre hvor langt du var på vei? Tenker siden alt var så tydelig når det kom ut :(

:Heartred:Heartred:Heartred
Var 7+5 eller 8+5 :Heartpink

Huff, så trist! :( sender deg en klem:Heartred

Utrolig leit å høre, sender deg styrke klem og håper det snart blir din tur igjen :Heartred

Så trist å høre. Håper dette var siste SA. Lykke til videre!

Så trist. Jeg gråter for hver eneste som mister. Kjenner så godt den følelsen. Sender deg en god klem, så håper jeg neste spire sitter helt til termin.

Back
Topp