Sa/ma

Tonemor87

Glad i forumet
Da stemte magefølelsen etter forrige ul :( ting har stoppet opp, kroppen vet det bare ikke enda.. Kjente det var godt å få det bekreftet nå, uvissheten har vært det tyngste..

Så nå skal kroppen få slappe av på ferie i Hellas en uke, og så ordne opp av seg selv, før det blir oppstart etter 2. Mens :)

I tillegg startet dagen med beskjed om at bestefar døde i løpet av natten..

Da stemte magefølelsen etter forrige ul :( ting har stoppet opp, kroppen vet det bare ikke enda.. Kjente det var godt å få det bekreftet nå, uvissheten har vært det tyngste..

Så nå skal kroppen få slappe av på ferie i Hellas en uke, og så ordne opp av seg selv, før det blir oppstart etter 2. Mens :)

Huff så ille :( Det er noe av det verste man kan oppleve! Hadde selv en MA i mai. Mange her sa da jeg skulle ta tiden til hjelp og det er virkelig noe i det selv om det ikke føles sånn akkurat der og da. Klem❤️

Å nei, for en trist dag❤️ kondolerer ❤️ hadde selv en sa der jeg også bare visste det, gikk i to uker i usikkerhet før jeg begynte å blø. Det er trist når det skjer og spesielt når man endelig er gravid. Håper du får en fin ferie på tross av dette. Klem ❤️

Så trist! Sender deg en klem.

Har en snill og god mann som støtter er med på å gjøre dette mye lettere enn jeg ville trodd :) det er ingenting vi heller ønsker, enn å få ett barn sammen, men dette var dessverre ikke det barnet vi skulle ha :)

Så utrolig trist! Jeg opplevde det samme selv og vet hvor jævlig det føles. Utrolig leit å høre :( :( Sender deg en stor klem ❤

Når vet man at nok blod, er en mens? :P blør, men ikke nok til at jeg ville kalt det mens...

Når vet man at nok blod, er en mens? :p blør, men ikke nok til at jeg ville kalt det mens...
Når jeg mistet så blødde jeg litt i noen dager (ikke som dag 1 på mens, mindre) også kom det ekstreme mengder spesielt en dag før det forsatte som kraftig mens.
Følges du opp av lege? Hvis det er bekreftet abort og du ikke blør mye så burde det kanskje sjekkes:)

Når jeg blødde, så var det pare bitte litt, noen prikker på trusa, brunt egentlig. Begynte med rødlig spotting ei uke senere, men fortsatt lite. Ingen vondter. Når selve SA skjedde senere, så var det ingen tvil hva det var. Måtte bytte bind sikkert hver 1-3 time de første dagene. Blødde også et par dager lengre enn vanlig mens. Vondt var det også.

Når jeg mistet så blødde jeg litt i noen dager (ikke som dag 1 på mens, mindre) også kom det ekstreme mengder spesielt en dag før det forsatte som kraftig mens.
Følges du opp av lege? Hvis det er bekreftet abort og du ikke blør mye så burde det kanskje sjekkes:)
Okai, da vet jeg hva jeg kan forvente snart :)
Gyn i Porsgrunn sa at det kunne ta opptil 3 uker, men at kroppen ville ordne opp selv uansett, så får se an litt til hvertfall :) takk :)

Når jeg blødde, så var det pare bitte litt, noen prikker på trusa, brunt egentlig. Begynte med rødlig spotting ei uke senere, men fortsatt lite. Ingen vondter. Når selve SA skjedde senere, så var det ingen tvil hva det var. Måtte bytte bind sikkert hver 1-3 time de første dagene. Blødde også et par dager lengre enn vanlig mens. Vondt var det også.
Samme som skjer her da :) godt å vite at alt er "der det burde" i forhold til hvordan det kommer ut :)

Og der "datt alt ut".. En gedigen klump, gubben ble helt forferda.. Får håpe syklusen er stabil med en gang, slik at vi kan starte med medisiner i midten av august :)

-stor klem - <3 <3
kondolerer så mye med tapet av din bestefar, ta godt vare på hverandre i sorgen, og kose dere masse i hellas <3

I dag har hele greia "detti ut", skikkelige groteske greier, verste var når jeg så det ikke bare var blod.. Men godt å se og merke at kroppen klarer å renske ut selv når det først gikk som det gikk.
I går var begravelsen, kom hjem fra en uke på Hellas på lørdag, og har nå 2 1/2 uke igjen av årets sommerferie :)
Krysser fingrene for at tr kommer når den skal i august, slik at det blir tidlig sommerbaby (må alltid leve i troa:)) :)

❤❤❤

Back
Topp