SA/MA og progesterontilskudd

Jusola

Glad i forumet
Sensommerskattene 2023
Hei.

Har noen opplevd SA eller MA når du har gått på progesterontilskudd? Hva er eventuelt din erfaring?


Går på Lutinus nå, er 6+6 og er naturligvis redd for å miste igjen, men er første gang jeg går på progesteron
 
Hei.

Har noen opplevd SA eller MA når du har gått på progesterontilskudd? Hva er eventuelt din erfaring?


Går på Lutinus nå, er 6+6 og er naturligvis redd for å miste igjen, men er første gang jeg går på progesteron
Jeg har opplevd en MA i uke 8 og går nå gjennom en SA i uke 7 på progesteronstøtte begge gangene. Når jeg så det ikke gikk veien denne gangen med hcg som sank så slutta jeg på progesteronen og begynte å blø dagen etterpå.
 
Jeg har opplevd en MA i uke 8 og går nå gjennom en SA i uke 7 på progesteronstøtte begge gangene. Når jeg så det ikke gikk veien denne gangen med hcg som sank så slutta jeg på progesteronen og begynte å blø dagen etterpå.
Nei huff, så utrolig fæl opplevelse, også to ganger.. sender deg en stor og varm klem :Heartred Vet du hva som kan være annen årsak til at det skjer da?
Så man begynner ikke å blø så lenge man går på progesterontilskudd? Kan jeg altså potensielt ha SA/MA uten å vite det nå? Er 7+1 nå, skal på tidlig ultralyd 8+6. Nå ble jeg ekstra nervøs :oops:
 
Nei huff, så utrolig fæl opplevelse, også to ganger.. sender deg en stor og varm klem :Heartred Vet du hva som kan være annen årsak til at det skjer da?
Så man begynner ikke å blø så lenge man går på progesterontilskudd? Kan jeg altså potensielt ha SA/MA uten å vite det nå? Er 7+1 nå, skal på tidlig ultralyd 8+6. Nå ble jeg ekstra nervøs :oops:
Dette er min tredje abort. På 1 år. Det er ufattelig vondt og trist. Spesielt siden jeg fikk se hjerteslag forrige gang som endte i MA to uker etterpå.

Ja du kan ha SA/MA nå uten og vite det. Progesteronen har i begge tilfellene holdt tilbake blødningene. Også når MA ble oppdaga tok jeg ikke progesteronen dagen før og begynte å blø på kvelden dagen etter så ja progesteron kan holde tilbake en blødning.
For meg denne gangen målte jeg hcg og fant ut det ikke gikk veien, slutta på progesteronen og nå ordner kroppen opp selv. Mye bedre enn og måtte gå på sykehuset og fremprovosere..
ingenting gale med meg som de finner..

Var absolutt ikke meningen og gjøre deg nervøs, de fleste går det jo bra med husk det :Heartbigred
 
Jeg går også på progesteron nå etter å ha mistet to ganger. Først i ca.uke 6 i oktober-21 og så i uke 9 i sommer.

Lurte også på om progesteron kunne holde tilbake en abort så fint å få vite.

Er nå ca.uke 6 og kjenner jeg bekymrer meg nok mer enn det som er bra.
 
Hei.

Har noen opplevd SA eller MA når du har gått på progesterontilskudd? Hva er eventuelt din erfaring?


Går på Lutinus nå, er 6+6 og er naturligvis redd for å miste igjen, men er første gang jeg går på progesteron
Hadde 1 MA og 2 SA uten progesteron. På fjerde forsøket når jeg fikk prøve lutinus ble det baby! Hun er nå 1 år! Masse lykke til :Heartred
 
Jeg går også på progesteron nå etter å ha mistet to ganger. Først i ca.uke 6 i oktober-21 og så i uke 9 i sommer.

Lurte også på om progesteron kunne holde tilbake en abort så fint å få vite.

Er nå ca.uke 6 og kjenner jeg bekymrer meg nok mer enn det som er bra.
Jeg skjønner du bekymrer deg, er jo helt naturlig når man har mistet før.. Jeg var så usunt bekymret, men i går fikk jeg se lille knøttet med bankende hjerte på tidlig ultralyd (7+6) ❤️ Så tenker progesteronen gjør jobben sin, og det vil den gjøre for deg også ❤️ Bestilt ul?
 
Jeg skjønner du bekymrer deg, er jo helt naturlig når man har mistet før.. Jeg var så usunt bekymret, men i går fikk jeg se lille knøttet med bankende hjerte på tidlig ultralyd (7+6) ❤️ Så tenker progesteronen gjør jobben sin, og det vil den gjøre for deg også ❤️ Bestilt ul?
Vanskelig å unngå å bekymre seg, men får bare håpe.

Jeg har fått time til ul på sykehuset i uke 8+3 :)
 
Back
Topp