SA/MA etter hverandre.

Olsand

Flørter med forumet
Jeg har tidligere opprettet en tråd angående en MA, nå er jeg på mitt andre MA. Mistet min første i uke 8, men begynte først å blø i uke 12. Med andre graviditet fikk jeg en tidlig ultralyd, her fant vi ingen livstegn og ventet to uker til for å se om vi kanskje bare var tidligere enn vi trodde. Da vi kom tilbake den 20/12-16 fant vi ingen livstegn. Det ble en medisinsk abort dagen etterpå.

Jeg har lest at det er mulig å bli gravid etter en MA/SA uten mensen. Om det er noen som har opplevd det, sjekket dere med en gang dere følte endring/symptomer i kroppen eller ventet til 1 mnd etter SA/MA med å ta en CB? Det er jo ikke mer enn 3 uker siden jeg mistet, og jeg har de 2 siste dagene merket litt gravid symptomer igjen, men jeg har ikke turt å sjekke da jeg er redd for p bli skuffet. Hvor lang tid har det tatt for dere å bli gravid igjen? Er det noen andre som har opplevd flere SA/MA?

Først vil jeg si at det er veldig trist at du går igjennom dette. Vet alt for godt hvordan det er..
Har selv mistet 4 ganger til sammen. To ma med min nåværende samboer oppdaget i uke 12 begge gangene.
Etter første ma ble vi gravide etter en mens.. men vi mistet jo igjen sist i april og er endelig blitt gravid igjen først nå..
Så tror det er veldig individuelt når man blir gravid igjen. Sykehuset og spesialistene har sagt til meg at grunnen til at man anbefaler en mens er for at DE synes det er vanskelig å finne termin når en ikke har hatt mens først så det er bare å kjøre på :) Masse lykke til! Krysser fingrene for at den sitter fort hos dere igjen!

Jeg har tidligere opprettet en tråd angående en MA, nå er jeg på mitt andre MA. Mistet min første i uke 8, men begynte først å blø i uke 12. Med andre graviditet fikk jeg en tidlig ultralyd, her fant vi ingen livstegn og ventet to uker til for å se om vi kanskje bare var tidligere enn vi trodde. Da vi kom tilbake den 20/12-16 fant vi ingen livstegn. Det ble en medisinsk abort dagen etterpå.

Jeg har lest at det er mulig å bli gravid etter en MA/SA uten mensen. Om det er noen som har opplevd det, sjekket dere med en gang dere følte endring/symptomer i kroppen eller ventet til 1 mnd etter SA/MA med å ta en CB? Det er jo ikke mer enn 3 uker siden jeg mistet, og jeg har de 2 siste dagene merket litt gravid symptomer igjen, men jeg har ikke turt å sjekke da jeg er redd for p bli skuffet. Hvor lang tid har det tatt for dere å bli gravid igjen? Er det noen andre som har opplevd flere SA/MA?
Jeg har vært gjennom en MA og SA de siste 6 mnd og begge gangene prøvde vi igjen med engang blødningen stoppet. ble gravid i 2pp etter MA og er nå i 2 pp etter SA og håpet det klaffet denne mnd. før jeg fikk mens etter begge spontanabortene fikk jeg veldig sterke symptomer som lignet veldig på graviditetssymptomer, men hvor det viste seg at det var mensen som kom. Tror alt blir veldig forsterket etterpå, i hvertfall gjorde det med meg :) Har du testet og sett om testen har blitt negativ etter MA? Håper du er gravid igjen [emoji6]

Jeg hadde en SA for 5,5 uker siden. Hadde veldig mye symptomer på en graviditet for 4 uker siden, og måtte ta en test. Negativ. Trooor jeg hadde EL forrige helg, så nå går jeg å venter på å kunne teste igjen.... men tror d er ganske normalt å ha symptomer en stund etter en sa, at kroppen nullstiller seg!? Nei ikke vet jeg. Lurer vel egentlig like mye som deg

Back
Topp