Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
men i dag begynte det måtte på do og spy to ganger i dag tidlig før jeg rakk og spise frokost og det kom bare magesyre opp motbydelig syns jeg...Håper det går over snart
hmmm....jaja,men da er det vel mer sikkert at alt er bra med småen da??mener jeg har lest om det....men vi får håpe du slipper unna det etterhvert igjen...jeg ,erker bare at jeg er små kvalm jeg...og oppblåst og veldig trøtt....
Hei...jeg har blitt veldig god venn med doen de siste par dagene...kastet opp 8 ganger i går og 5 ganger i dag...føler meg helt forferdelig.[X(]
men vi får bare håpe det er sant som det sies at det betyr at spiren sitter![:)] håper bare det ikke varer så lenge, har ikke lyst til å sykemeldes så tidlig i svangerskapet. legen min sa bare at det er veldig viktig at jeg får i meg væske..så jeg prøver selvom det kommer i retur. æsj.. lykke til alle kvalme desember-jenter..