SA igjen

Hj1234

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Da kom svaret på blodprøvene, HCG er på vei ned og jeg har begynt å blø litt. Så da ble det SA for andre gang på rad :(:(

Håper kroppen rydder opp kjapt på egenhånd slik som sist og så får jeg satse på mer flaks i 2021!

Trist å høre. Lykke til videre ❤️

Føler sånn med deg❤️ Jeg mistet også for andre gang denne uken, og har ingen barn fra før... nå skal jeg bestille meg en time hos gynekolog. Spent på om de finner noe, om jeg kan få noen form for hjelp eller om jeg må miste tre ganger først. Jeg håper det ordner seg for oss begge til neste år!

Så trist :Heartred Sender varme tanker til deg :angel7

Føler sånn med deg❤️ Jeg mistet også for andre gang denne uken, og har ingen barn fra før... nå skal jeg bestille meg en time hos gynekolog. Spent på om de finner noe, om jeg kan få noen form for hjelp eller om jeg må miste tre ganger først. Jeg håper det ordner seg for oss begge til neste år!

Så trist :Heartred legen min snakket om å kanskje teste blodfortynnende neste gang, så er nok ikke sånn at man MÅ ha 3 SA før du får hjelp. Kommer sikkert litt an på legen. Håper det ordner seg for deg og :Heartred

Back
Topp