sa igjen :(

minsine

Forelsket i forumet
Heldigvis tidlig , men like sårt fordet!

Hadebra søte jenter!

Blir vel prøverør på oss nå!!

Sååååååååååå ubeskrivelig lei, kampen for å få en liten spire!

Så nå gir jeg opp!

Det var utrolig leit å lese!! Kanskje du burde fått en utredning da siden dere har mistet så mange ganger? Håper virkelig det vil ordne seg og en spire sitter fast om ikke lenge! Mange trøsteklemmer!!!

Nyttårsspire skrev:
Det var utrolig leit å lese!! Kanskje du burde fått en utredning da siden dere har mistet så mange ganger? Håper virkelig det vil ordne seg og en spire sitter fast om ikke lenge! Mange trøsteklemmer!!!

Takk! Vi er under utredning, men prøver selvsagt imens vi venter!

Leit at d aldr skal gå syns jeg! Vi har jo klart d en gang før, så hvorfor  ikke en gang til!

Håper utredningen går fort. Er foresten 2 gang vi er til utredning, forrige gang fant de ikke noe feil, men jeg ble tatt inn for konisering, pga forstadiet til kreft på livmortappen.
Ellers ingenting! Nesten så jeg håepr de finner noe galt, slik at vi får hjelp!!

Huff så leit :( Fikk helt vondt av deg nå. Håper dere får fort hjelp og at det klaffer snart for dere.

Huff, så forferdelig trist, skjønner godt at du føler for å gi opp! Håper de finner noe feil, som kan rettes opp.. Ønsker deg lykke til videre!

Neeeei :-( Blir så lei meg når jeg leser om dere som mister :-( Vet hvor fryktelig sårt det er, selv om det er "naturlig" at det kan skje sånt tidlig..har selv mistet 1 gang i uke 9 og det var virkelig slag i trynet.

Håper dere får god oppfølging og at det vil sitte en spire igjen snart enten med eller uten hjelp.

Lykke til!

Back
Topp