SA i sommer når gravid

September16

Glad i forumet
Jeg hadde SA i sommer,var 7 uker på vei.Er nå gravid igjen..4+1,kjenner jeg er sykt nervøs for at det skal skjer igjen :-/

Gratulerer :) Krysser fingrene for at spiren holder seg i magen til september denne gangen ❤

Dobbel

Jeg hadde SA i sommer,var 7 uker på vei.Er nå gravid igjen..4+1,kjenner jeg er sykt nervøs for at det skal skjer igjen :-/

Føler med deg. Hadde ma i oktober, jeg skulle vært 10 uker og den lille hadde bare ifølge mål på ul ikke blitt mer en 9. Også var det ingen hjerte som slo.
Jeg prøver bare og tenke posetivt dette svangerskapet. Det som skjer det skjer. Desverre ingenting vi kan gjøre med det :Heartred

Føler med deg. Hadde ma i oktober, jeg skulle vært 10 uker og den lille hadde bare ifølge mål på ul ikke blitt mer en 9. Også var det ingen hjerte som slo.
Jeg prøver bare og tenke posetivt dette svangerskapet. Det som skjer det skjer. Desverre ingenting vi kan gjøre med det :Heartred
Lykke til oss begge ❤️❤️

Vet hvordan du har det! Jeg hadde SA i oktober 8 uker på veg. Prøver å tenke positivt og har en bedre følelse denne gangen, samtidig som jeg ikke helt klarer å tro på at det skal vare hele vegen ut, slitsomt...Lykke til til oss fra meg også <3

Det er vanskelig å tro på det etter sa/ma.. Hadde en sa i september her. For min del er jeg lengre enn sist nå, og det hjelper litt, men tenker at det ikke er noe vi kan gjøre, og statistikken er litt mer på vår side denne gangen, så nå er det vår tur:)

Gratulerer så mye! :) Jeg forstår frykten, men heldigvis er sannsynligheten for at det skal skje igjen veldig liten! Krysser fingre for deg :)

dette kommer nok til å gå så bra så <3 :D

Back
Topp