SA - hvor lenge blør man?

Soleia

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Stjerneskuddene 2024
På onsdag var jeg 9+1 å fikk se et foster med et hjerte som banket. Dagen etter begynte jeg å blø en del, det var også en slimklump som kom ut. Blødde litt senere den dagen, men har ikke vært noe siden. Kan alt ha kommet ut på en dag?
 
Har du fått bekreftet at det er SA? I såfall er det fryktelig trist.. Jeg blødde i ca 30 dager, både friskt blod og brun utflod om hverandre. Det er ikke vanlig å blø så lenge, og jeg googla meg hjel mens det sto på. Ser ut til at de aller fleste er ferdige innen ca to uker. Det er hvertfall min oppfatning. Jeg hadde mange dager uten blod også kom det igjen, så det tar seg sikkert opp hos deg også. Jeg var på sykehuset to ganger (og fikk UL) i den perioden for å få bekreftet at alt var ute
 
På onsdag var jeg 9+1 å fikk se et foster med et hjerte som banket. Dagen etter begynte jeg å blø en del, det var også en slimklump som kom ut. Blødde litt senere den dagen, men har ikke vært noe siden. Kan alt ha kommet ut på en dag?

Jeg også lurer på om du har fått bekreftet at det var SA? Hørtes lite ut til at alt har kommet ut når du er såpass langt på vei. Ville kontaktet sykehuset og fått ul, så får du svar på om det er SA og om det evt er igjen rester, eller om det var en uskyldig blødning og det fortsatt er et bankende hjerte der inne :Heartred

Jeg aborterte i dag etter MA, skulle vært 13 uker men det var bare små fostersekker uten foster der inne. Har blødd masse og det har kommet ut flere klumper med god størrelse på.
 
Jeg blødde i 8 dager den gangen jeg mistet, da gikk det over fra friskt blod til brunt de siste par dagene. Blødde kraftig med koagler de første dagene, kom rikelig med blod hver gang jeg gikk på do. Beklager detaljene. Da var jeg bare 5 uker på vei. Tenker som resten her at det kan være lurt å sjekke om det fremdeles kan være liv eller om det kanskje kan være rester når du har blødd så lite. :Heartred
 
Jeg ville be om sjekk. Det burde være mer når du er over 9uker. Jeg hadde en MA da jeg var 8+ med tvillinger og det var masse,masse blø. I tillegg blødde jeg 2 uker til. Med 3 SAer rundt uke 5 og 6 blødde jeg i 2 og 3 uker og fikk beskjed at opp til 3 uker er helt normalt. Klem til deg!
 
Jeg hadde en SA i uke 9 i sommer.
Smålødde i en uke, før jeg blødde kraftig og hadde store smerter etter en uke. Dette varte noen timer. Da var SA et faktum (var hos privat gynekolog og fikk bekreftet at embryoet var gått til grunne).

Enig med de andre her: ta kontakt med lege/sykehus. :Heartbigred
 
Takk for svar alle ❤️ Var på kontroll får å se om jeg hadde rester, å der lå det et lite sprellende foster❤️
 
Så bra det gikk fint!
Hørtes ikke ut som en SA heller synes jeg
Kom ganske store klumper og blod her bare etter 5 uker gravid :)
 
Jeg blødde i 6 dager.

Jeg ville tatt enda en ultralyd for å sjekke om det var en SA eller ikke.
 
Back
Topp