Hageblomsten
Forelsket i forumet
Vi mistet babyen i går (10+1). Mannen min er veldig frustrert over hvor dårlig informasjon vi har fått underveis. Begynte å blø for 12 dager siden og dro på sykehuset. Babyen hadde det bra, men blødningene fortsatte. De visste ikke hvorfor jeg blødde, så fikk beskjed om å ta det med ro og kontakte lege hvis det fortsatte. Tok kontakt med legekontoret på fredag, men de ønsket ikke å ta meg inn. Lørdag mistet vi, etter at vi måtte ut og lete etter dattera vår som plutselig forsvant etter å ha vært hos ei venninne. Lurer jo på om jeg fremdeles hadde vært gravid om jeg ikke hadde gått ut for å lete, eller om vi uansett hadde mistet før eller siden. Vi har savnet informasjon om hva vi burde være obs på, konkrete råd jeg burde følge, hva vi gjør dersom vi mister osv. Mulig det er vanskelig for leger å gi noe særlig med råd, men har følt meg veldig alene og lite ivaretatt oppi alt dette.
Er helt på gråten hele tiden, og skal tilbake på jobb etter ferien i morgen, noe jeg gruer meg veldig til. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje bare lufte litt, få litt tips og råd eller bare prate med noen.
Er helt på gråten hele tiden, og skal tilbake på jobb etter ferien i morgen, noe jeg gruer meg veldig til. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje bare lufte litt, få litt tips og råd eller bare prate med noen.