SA for første gang.. hva nå?

Soha

Blir kjent med forumet
Ps: beklager utfyllende beskrivelser.

Jeg var førstegangsgravid og skulle være 7+4. Natt til søndag begynte jeg å blø slimete mørkt blod og hadde voldsomme magesmerter, har hatt bind og spottet brunt blod siden da, men det meste kommer når jeg er på do..
Jeg målte hcg hos legen, på mandag var det 96 og onsdag 47.. så kroppen orden visst opp selv, men hvordan vet jeg at min SA er kommet? Er det klumper som skal komme? Eller bare slimete koagulert blod?

Veldig trist dette her og forstår det er mange i samme båt <3
 
Hei,

Mistet selv sist måne 6+4 .

Jeg blødde bare når jeg var på do, ingen smerter foruten vondt i høyre side av rygg.
Kom en del kogakulert blod dag 4-5 , så var jeg oppe på natten en gang og tisset og da hørte jeg også at det "small litt i toalette. Sluttet og blø etter 8 dager. HCG 95, så 39, så siste målingen på dag 9 var den nede på 1.

Er ikke sikkert man merker det så mye , kommer litt ann på sa jordmor til meg. For man kan "tisse det vekk så og si " viss du skjønner hva jeg mener.

Håper det går bra med deg under omstendighetene <3

Klem
 
Hei,

Mistet selv sist måne 6+4 .

Jeg blødde bare når jeg var på do, ingen smerter foruten vondt i høyre side av rygg.
Kom en del kogakulert blod dag 4-5 , så var jeg oppe på natten en gang og tisset og da hørte jeg også at det "small litt i toalette. Sluttet og blø etter 8 dager. HCG 95, så 39, så siste målingen på dag 9 var den nede på 1.

Er ikke sikkert man merker det så mye , kommer litt ann på sa jordmor til meg. For man kan "tisse det vekk så og si " viss du skjønner hva jeg mener.

Håper det går bra med deg under omstendighetene <3

Klem

Tusentakk for svar<3 Synd at det ikke gikk for deg heller denne gang:( Skikkelig ubehagelig å gå sånn å vente og ikke vet hva som kommer nestegang jeg skal på do, selvom det er flott når kroppen kan ordne opp selv så er det jo en psykisk påkjenning.

Tusentakk for svar igjen og lykke til med videre prøvinger<3 klem
 
Tja, du vet det jo allerede. Akkurat NÅR det som ikke endte opp som en baby er ute av det er ikke så godt å si. Men så lenge du blør og har synkende HCG gjennomgår du en spontanabort.

Selv gikk jeg gjennom SA for 1,5 mnd siden. Underlivssmerter og en del blod i noen dager, litt av og på (jeg blødde mest når smertene Var «på») og all spotting tok slutt etter ca en uke. Testet aldri HCG hos lege, men tidligtestene ble blanke etter 17 dager.
 
Tja, du vet det jo allerede. Akkurat NÅR det som ikke endte opp som en baby er ute av det er ikke så godt å si. Men så lenge du blør og har synkende HCG gjennomgår du en spontanabort.

Selv gikk jeg gjennom SA for 1,5 mnd siden. Underlivssmerter og en del blod i noen dager, litt av og på (jeg blødde mest når smertene Var «på») og all spotting tok slutt etter ca en uke. Testet aldri HCG hos lege, men tidligtestene ble blanke etter 17 dager.

Ok, tusentakk for svar! Håper det ordner seg for deg og <3
 
Back
Topp