sa eller vanlig blødning?

amaryl

Forelsket i forumet
lurer på om det er noen som har trodd de har hatt en spontan abort å så viste det seg at alt var bra alikevel.... hvordan skjedde det? trur jeg har hatt en sa men er ikke sikker å vikar legen sier jeg bare må vente å se.. hvor tidlig kan jeg få ul? kommer til å ringe til fastlegen min i morra for da er hun tilbake på jobb. hvordan er egentlig symptomene på en sa og hvordan kan en vanlig blødning uten sa være? lurer veldig! hadde blitt glad for svar, fordi om jeg egentlig er ganske sikker på at det er over for min del[&o]

Jeg trodde jeg hadde en sa da jeg var 8-9 uker på vei. Kom masse blod mens jeg sto i dusjen. Fikk helt sjokk. Ringte legevakten og de satte opp time til meg på innvendig ul. Heldigvis var alt i orden[:)]. Jeg viste at jeg var gravid da for hadde vært å tatt innvendig ul uka før (hos spesialist)

Husk: så mange som 40% av alle gravide blør (som i vanlig mens eller sporblødninger) i svangerskapet. Fikk beskjed av jordmor og lege om dette da jeg selv hadde to storre blødninger, og senere sporblødninger i de 3-4 første mnd.

Så trenger overhode ikke ha vært noe sa.[;)]

Når jeg hadde sa så hadde jeg menssmerter også. Vondt i mage/korsrygg.
Jeg tok blodprøve hos legen med noen dagers mellomrom og de så at hcg stoffet sank. MEn hos meg så kom det en skikkelig klump ut, så var ingen tvil hos meg.. Jeg var da i uke 7.

Back
Topp