Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det ikke er sa.
Min erfaring: Da jeg hadde sa begynte det med litt friskt blod på papiret etter jeg tørka meg. etterhvert kom det som en vanlig mens før klumper kom.
Tror det var etter 1-2 dager at "vanlig mens" kom så gikk det ytterligere 2-3 dager før klumper osv kom..Når kom det som vanlig mens da? Gikk det mange dager? :/
Jeg har hatt brun utflod i dag og i går.. Bare litt på papiret. Ringte legen i dag. I følge han var det veldig vanlig å ha det i starten av svangerskapet. I få tilfeller kunne være en begynnende sa. Men med mindre du har store smerter og det ikke kommer masse blod så tror jeg du kan slappe av
Har ikke det men har litt mer enn bare på papiret. Håper såå du har rett
Sent from my iPhone using BV Forum
Mine erfaringer.
Da eg hadde ein ufarlig blødning ( skjønte seinere at det VAR implantasjonsblødning) Da kom det klart blankt slim med mykje rødt blod i. Det kom aldri nokon klumper og det blødde i 2 - 3 dagar.
Da eg hadde ein SA blødde det litt brunt så blødde det meir og eg blødde så mykje at det rant gjennom underbukse, stilongs og dongeribukse. Det blødde MYKJE. Det var smertefullt.
Da eg hadde MA forsvant alle symptomer ved uke 12. Da eg var på UL ved uke 14 var livmora tom.
Slimhinnene er veldig ømfintelige i svangerskapet. Små ting kan få deg til å blø litt.
Termin 8 Juni 2014
Husk at å blø brunt blod betyr at det ikkje blør NO da hadde blodet vært rødt. Det er eit godt teikn. Så lenge du ikkje har smerter og blør MYKJE gjennom alt og ned på golvet i store elver, er det ok. Alle blør litt. Det er veldig sjelden det er ein SA.
Du gir meg et håp igjen
Termin 8 Juni 2014
To timer. Det forsvant litt før det begynte å renne. Som noen satte krana på fullt. Eg er 40 år hatt noen år på meg.
Okey. Gått ett døgn her, men lest at det kan gå noen dager med brun utflod før det setter igang for fullt :/
Termin 8 Juni 2014
Husker at jeg hadde litt brun / beige utflod da jeg var 6-7 uker på vei sist. Ble ikke noe mere enn det. Det jeg fikk høre da var at det var vanlig. Men jeg ble selvfølgelig veldig bekymret. Krysser fingrene for at alt er som det skal!Jeg begynte å blø litt da jeg dusja i går. Har hatt brun utflod i dag noe jeg også hadde for 4 dager siden. Er jeg i ferd med å miste tror dere? Er så redd ;( hvordan er deres erfaring med SA eller bare små blødninger? Snufs
Er 7 uker så godt å høre ;DHusker at jeg hadde litt brun / beige utflod da jeg var 6-7 uker på vei sist. Ble ikke noe mere enn det. Det jeg fikk høre da var at det var vanlig. Men jeg ble selvfølgelig veldig bekymret. Krysser fingrene for at alt er som det skal!
Jeg har hatt to SA tidligere i år og begge startet med litt mørk brunt blod som deretter tok seg opp etter et par timer, jeg har aldri hatt de store smertene (mulig fordi jeg har mistet tidlig begge gangene).
Dette er min erfaring, men det er ikke sikkert det er det som skjer med deg Masse lykke til!
Tusen takk for at du deler erfaring
Sent from my iPhone using BV Forum