siljecathrin
Flørter med forumet
Fikk blødning den 14, altså på søndag som var og jeg blør enda...det varierer mellom å være veldig lite og litt mer..
Var hos legen på tirsdag som var, ble henvist videre til sykehuset. Der ble det tatt innvendig ultralyd og en hcgprøve. Hun kunne også se en liten blødning.
Den første hcg viste 790 og den andre prøven som ble tatt 2 dager etter viste normal stigning. Så hun på sykehuset mente jeg var kortere på vei enn først antatt, så er ca 4 uker på vei...
Hun kunne ikke si så mye om ultralyden, siden jeg er så kort på vei..
så føler at jeg sitter igjen med masse spørsmål og er så redd for abort! :'(
Å så har jeg jo lest at hvis det er en begynnende abort, så ville hcg-nivået sunket...
Blir så forvirra av å lese alt jeg finner på internett..
Noen andre som har hatt slike blødninger? Noen som har noen erfaringer med dette som hadde ville delt det med meg?
Var hos legen på tirsdag som var, ble henvist videre til sykehuset. Der ble det tatt innvendig ultralyd og en hcgprøve. Hun kunne også se en liten blødning.
Den første hcg viste 790 og den andre prøven som ble tatt 2 dager etter viste normal stigning. Så hun på sykehuset mente jeg var kortere på vei enn først antatt, så er ca 4 uker på vei...
Hun kunne ikke si så mye om ultralyden, siden jeg er så kort på vei..
så føler at jeg sitter igjen med masse spørsmål og er så redd for abort! :'(
Å så har jeg jo lest at hvis det er en begynnende abort, så ville hcg-nivået sunket...
Blir så forvirra av å lese alt jeg finner på internett..
Noen andre som har hatt slike blødninger? Noen som har noen erfaringer med dette som hadde ville delt det med meg?