SA blødning..

Tar livet som det faller seg.. ❤

Elsker forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Mistet nettopp tidligt i svangerskapet.. startet å blø 5+6 etter nedgang i hcg..

Startet på fredag blødningen, ikke kommet koagler, ikke noe særlig smerter..

Men nå i dag, blør jeg bare når jeg er på do, kommer ikke noe i truseinnlegget..

Aldri hatt SA før..

Så er dette noe som kan være vanlig når det er tidlig? At det blir som en vanlig mens?
 
Det kan være normalt at det bare er som en vanlig mens da. Men vær obs på feber, og jeg ville tatt en ny hcg test en gang i uken til den var normal.
 
Akkurat mistet selv, og var 5+5. Akkurat nå minner det veldig om vanlig mens. Hvor lang tid tok det før du var tilbake i vanlig syklus?
 
Hadde ikke koagler når jeg mistet i uke 5, det var som en vanlig mens, litt mer blod, mye mer vondt.
(Men har mistet senere uten smerter, så tror det kan variere veldig uten at det betyr noe).

Jeg kjøpte inn masse billige tester fra eBay til 50øre stk for å kunne følge med at de ble svakere og så negative, syns det var en trygghet for å vite at jeg hadde blødd ‘’nok’’.

Har stort sett kommet rett tilbake i normal syklus, men første blødningsdag tilsvarende første dag mens. Men normalt med litt forsinkelse.

Det høres helt normalt ut, krysser fingre for at kroppen rydder opp fort og greit.

Leit å høre at du mistet, sender deg en virtuell klem :Heartred
 
Jeg mistet også i uke fem for en stund siden, og blødningen minnet mye om en vanlig mens til meg også. Smertene var derimot et annet kapittel, lå på sofaen i tre dager. Hadde skikkelig vondt om jeg måtte reise meg, hoste, bilen kjørte over dumper osv. Faktisk mer vondt enn da jeg senere hadde EXU, merkelig nok.

Ellers gikk det fint å komme tilbake til vanlig syklus igjen. Første mens etterpå var litt forsinket, men før nummer to var alt i vanlig gjenge igjen (ble da gravid igjen).

Sender deg en god klem :Heartred
 
Har nettopp mistet på 5+5. Som en helt vanlig mens uten koagler, men med en del "menssmerter" - mer enn vanlig :) blødde i ca. 1 uke :)
 
Back
Topp