S****!!!!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Teller 35 myggestikk! Itilegg til at dem flyr rundt hue mitt i senga. Allerede drept fire og fortsatt hører jeg en jæ**** i øret!
Hva med baby? Har jo ikke lyst at dem skal stikke ho. Samtidig som det er håpløst og lukke vinduet. Er så varmt her!
Storesøster har og vinduet åpent. Håper ikke ho får kroppen full av stikk. .

Tips mottas med stor takk!!

Skulle fått lagd en ramme med netting som du setter inn i vinduet :D
Vi har flagermus på loftet, ligger å hører på dem når jeg legger meg :P Egentlig kråslig vettu :P

Kjøp myggnetting og fest det med borrelås? Får det vel på clas ohlson eller biltema kan jeg tenke meg :)

Er det borrrlås på altså? Takk!! Trudde faat om man kjøpte myggnett så fikk man ikke åpnet/lukket vinduet etyerpå :p

Skulle fått lagd en ramme med netting som du setter inn i vinduet :D
Vi har flagermus på loftet, ligger å hører på dem når jeg legger meg :P Egentlig kråslig vettu :P

Hihih! Nææi. Det er jo litt koselig da! Så lenge dem ikke kommer UT av loftet. :p

Hihih! Nææi. Det er jo litt koselig da! Så lenge dem ikke kommer UT av loftet. :p

Nei, det gjør de ikke. Eller ikke ut og inn. Er så gammelt loft at du må inn fra utsiden av huset! Heldigvis :p

Men et h*lvette å fange veit jeg, var en som kom inn en gang! Kunne ikke skjønne hvorfor katta begynte å hoppe og danse rundt på soverromsgulvet :) :p

Nei, det gjør de ikke. Eller ikke ut og inn. Er så gammelt loft at du må inn fra utsiden av huset! Heldigvis :p

Men et h*lvette å fange veit jeg, var en som kom inn en gang! Kunne ikke skjønne hvorfor katta begynte å hoppe og danse rundt på soverromsgulvet :) :p

Hahaha! kan jeg tenke meg ja.:cool:

Husker engang mamma skulle ut og rope på katta. Ho hadde på seg hvit tskjorte og når ho åpna døra så fløy det en flaggermus rett i magan på ho. Hah, da hadde jeg daua. :p

vi hadde flaggermus i ovnen/peisen engang.. skjønte ikke hvor lydene kom fra først.. men jeg liker ikke de dyrene gitt.. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er det borrrlås på altså? Takk!! Trudde faat om man kjøpte myggnett så fikk man ikke åpnet/lukket vinduet etyerpå :p

DE har myggnetting med borrelås spesielt til vindu på princess.
Du kan også kjøpe myggarmbånd på Enklere Liv,evt om de har det på apoteket. Tror det hjelper bare å ha det på nattbordet. Lukter myggmiddel,men det funker.

vi hadde flaggermus i ovnen/peisen engang.. skjønte ikke hvor lydene kom fra først.. men jeg liker ikke de dyrene gitt.. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kanskje de er i pipa hos oss også, har jo pipa og vedovn på soverommet :p Jeg har bare trodd de holdt seg til på loftet :p

Back
Topp