:S

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Smerter i sidene ned over magen. Våknet og måtte krøpe meg sammen her i natt. Var til Jordmor idag hun sa det kunne vere krampe.

Noen andre som har opplevd det?

et par ganga midt på natta, men har glemt det på morran, å så lenge ho sparka så tenk æ ikke så masse på det...

jepp har faktisk hatt flere sånne kramper.. er veldig vondt.. [&:]
pluss at jeg har kynnere for tiden..

Er det kanskje krampe i magen jeg får når jeg går tur? Jeg har liksom ikke helt klart å finne ut av hva det er. Det er som å ha "hold" i siden, nederst i magen. Også har jeg lurt på om det er bekkenet, men har ikke vært sikker. Kommer etter kort tid, og trenger ikke gå fort for å få det jeg.

hatt sånn jeg også + at jeg har hatt samme i ene siden av ryggen og nedover i lysken og låret! men oftest i magen..

Har våknet flere netter nå av at jeg får SINNSYKT krampe i leggen! Det er helt forj*** vondt, og det tar lang tid før det går over. [:'(]
I natt fikk jeg det i fotsålen. Lurer på hva det kommer av ...?! Antar at det kan være fordi jeg er så aktiv. Kroppen protesterer kanskje litt? [&:]

Var heldigvis ikke urinveisinfeksjon :)

I legg er så voondt, må sitte meg opp i sengen for skikklig SJOKK når det kommer..

Mhm, så vet du engentli hva du skal gjøre.. Så sitter den så lenge i etterpå..[&:]

Back
Topp