s

Åh, du også? Satt akkurat og lurte på hva jeg skulle stappe i kjeften denne gangen for å få en annen smak i munnen!
Synes det hjelper når jeg spiser frukt men å drikke vann f.eks. gjør det bare verre... :-( Må ha noe med smak!

Samme her, halsen og munnen. Passer dårlig med kvalmen!

Også klar for noen tips!

Passer veldig dårlig med kvalmen ja.... Er i uke 15 og like kvalm og like stygg smak i munnen!! Hjelper når jeg spiser, men kan jo ikke sitte å spise i 24 timer. Noen sier at når man er gravid kan noen få en metall smak i munnen, ikke at jeg helt vet hvordan det er. Men tror ikke d er slik jeg har det. Samboer sier at ånden min også er helt forferdelig....

Jeg har metall smak i kjeften og jeg bruker dinna sb12 om morgenene.
Har også sånne sink tabletter med lakris de funker utrolig bra, du får kjøpt på apoteket.
Ellers så hjelper det å sutte på citrus drops har jeg funnet ut, og extra ice tyggis

snupsii skrev:
Passer veldig dårlig med kvalmen ja.... Er i uke 15 og like kvalm og like stygg smak i munnen!! Hjelper når jeg spiser, men kan jo ikke sitte å spise i 24 timer. Noen sier at når man er gravid kan noen få en metall smak i munnen, ikke at jeg helt vet hvordan det er. Men tror ikke d er slik jeg har det. Samboer sier at ånden min også er helt forferdelig....

Huff, kvalm enda i uke 15? Ikke bra..
Hjelper som regel når jeg spiser og. Men varer ikke lenge!

Får håpe det går over snart. Og så kan vi jo prøve å skylle som det ble tipset om!

Jeg også! Skikkelig dritt smak i munnen. Her går det i Extra sweet mint HELE dagen!

Det er ikke bare meg nei... Føler at det lukter av meg også :S Sikkert bare noe jeg tror :P

Gnorky skrev:

snupsii skrev:

Huff, kvalm enda i uke 15? Ikke bra..
Hjelper som regel når jeg spiser og. Men varer ikke lenge!

Får håpe det går over snart. Og så kan vi jo prøve å skylle som det ble tipset om!

Ja imorgen blir det en tur på apoteket. Håpe virkelig på å finne noe som funker for meg for synes det er veldig slitsomt å gå sånn her....

Kvalmen ja, tror nok den blir å vare til babyen er ute. Første svangerskap var jeg ikke kvalm en dag, andre svangerskap var jeg døgnkvalm i 40 uker, så er forberedt på at det blir slik nå også :( Men men det kommer jo noe så fantastisk tilslutt så holder ut ;)

Gnorky skrev:
Samme her, halsen og munnen. Passer dårlig med kvalmen!

Også klar for noen tips!

Der er jeg også, gitt... HVORFOR, liksom ;)

Jeg tygger litt på mentos og lakris, men det er jo ikke akkurat det sunneste alternativet...

Æsj, jeg har det også sånn, og så er jeg vanvittig tørst hele tiden. Er tolv uker idag, så krysser fingrene for at det er borte imorgen....;o)

Back
Topp