S U L T E N

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
heeeeeele tiden! :eek: To timer etter frokost er jeg på gråten etter lunsj. Spiser to toast med speilegg, og så er jeg på gråten igjen for at jeg ikke kjenner det metter noe :smiley-ashamed008 Og sånn fortsetter dagen. Er sulten fem min etter middag. På kveldene prøver jeg å la det bli frukt til kveldskos, i går ble det en mango, en banan, et eple, to plommer og to kiwi. Og det var rett etter brødmåltid til kveldsmat.

Andre med ulvehunger?

Huff ja... På en eller annen måte er det mulig å være kvalm og ekstremt sulten samtidig. På formiddagen spiser jeg klokken 6, klokken 8 og klokken 11. Er desperat etter mat når jeg kommer hjem.

Er PRIKK lik, var veldig kvalm for noken veker sia, og å eta litt heiletiden gjorde at det gikk fint. Vart kanskje vant til det, for no e eg konstant svolten, ete titt og ofte og har ny hobby med å googla bilde av mat [emoji23]

Jeg er ikke engang noe særlig kvalm. Men spør bestevenninnen min om ikke hun kan sende meg bilder av maten hun spiser på snap :wacky:

Har hatt ulvehunger men det har gitt seg litt (er i uke 10 nå) Har spist ofte for å stagge kvalme og ikke nødvendigvis lite heller. Noen dager har jeg vært sjokkert over hvor mye jeg har klemt ned, men virker som det verste er over nå. Men kveldsmat. Det MÅ jeg ha!

Jeg har ekstremkvalme, og merkelig nok følger visst ekstrem-sulte også med, virker det som [emoji23] Spiser konstant, må ALLTID ha noe i munnen. Middag er dagens høydepunkt! Idag gråt jeg (ja, faktisk!!) fordi jeg mente at sambo hadde kjøpt altfor lite middag.. jeg synes ikke det var nok med to store kyllinglår, stor porsjon salat, brød, og sikkert 10 kyllingvinger [emoji28][emoji85]

Huff ja... På en eller annen måte er det mulig å være kvalm og ekstremt sulten samtidig. På formiddagen spiser jeg klokken 6, klokken 8 og klokken 11. Er desperat etter mat når jeg kommer hjem.
Skriver under på den,kvalm og sulten samtidig går an. Er også sulten hele tiden [emoji51]

Jeg er også mye sulten, blir liksom aldri mett. Iallfall ikke noe varig :P

Jeg har hatt ulvehunger siden uke 5. Kombinert med kvalme, og null matlyst... Herlig kombinasjon. Spesielt om kvelden er det ingenting som frister, samtidig som jeg føler meg helt kvalm og svak av sult.

Super sulten her og [emoji28] når jeg er ferdig me et måltid så tenker jeg på hva jeg skal ja til neste måltid. Blir liksom aldri mett

Jeg har blitt motsatt. Har egentlig skikkelig bra appetitt til vanlig, men nå craver jeg ikke mat så mye. Nå skal det sies at jeg ikke er kvalm da.. På tross av dette har jeg ikke gått noe ned i vekt.. Men kanskje puppene veier opp? :P En ting spiser jeg mye av – og det er frukt. Så masse småmåltider, få store.

Blir spennende å se om dere med skikkelig matlyst venter gutt eller jente da. Jeg er akkurat lik som flere av dere beskriver og jeg fikk vite kjønn i går [emoji317][emoji7]

Kjempe sulten hele tiden [emoji85]å blir fort mett....men går ikke lenge imellom måltidene.er på frokost nr to nå [emoji85][emoji23] prøver å spise sunt da,så d ikke blir 30 kg opp igjen [emoji853]

Åja

Sulten støtt. Kan spise til alle døgnets tider tror jeg. La meg kjempesulten i går etter å nettopp ha spist mat. Holdt på å dø av sult før klokka ni på jobben i dag og måtte spise litt før pasientene fikk mat... spiser jeg ikke fort nok blir jeg kvalm.

Jada, sulten rett etter at jeg har har spist.. Spiste middag rundt kl. 18.30 i dag, og nå holder jeg på å dæva av sult :eek:
Så jeg får vel ordne meg noe mat snart da haha :hilarious:

Oh yes sister, spiser helt enormt mye og gjordt det gjennom hele svangerskapet.

det var en annen gravid på kontoret, og hun klarte seg med lunsj kl 12 også en frukt før hun gikk hjem. Da klokka var 12 hadde jeg spist 3 store måltider allerede. Spiser og spiser. Om natta også. Helt villt, skjønner nesten ikke at det går Ann. :)

Back
Topp