Nora87
Flørter med forumet
Hei,
Er 33 og vi har prøvd 3+ år. Ble gravid 2 ganger i 2020 men hadde SA i uke 12 og uke 6.
Tok diverse blodprøver nå hos fastlege og S-TSH kom tilbake 5,2. Fastlege mente at 5,2 ikke kan være grunn til fertilitetsproblemer elle SA. Men når jeg googler finner jeg annerledes info. Jeg vil jo stole på fastlegen min, men er også litt skeptisk.
Noen som har erfaring?
Er 33 og vi har prøvd 3+ år. Ble gravid 2 ganger i 2020 men hadde SA i uke 12 og uke 6.
Tok diverse blodprøver nå hos fastlege og S-TSH kom tilbake 5,2. Fastlege mente at 5,2 ikke kan være grunn til fertilitetsproblemer elle SA. Men når jeg googler finner jeg annerledes info. Jeg vil jo stole på fastlegen min, men er også litt skeptisk.
Noen som har erfaring?
Når du går på levaxin skal den helst være under 1,5. Viktig å se på FT4 og FT3 åsså. Veldig mye god info på Facebook for oss med lavt stoffskifte. jeg fikk ikke lovt å begynne på levaxin før tsh var over 10 og ft4 under 10, helt på tryne. Men endoen her i nord Norge mente det. Var kjempedårlig å fri for mensen helt til jeg fikk starte på levaxin, da tok det vell rundt 6mnd med økning før jeg var på normalt nivå. Så bare stå på ditt for å få prøve medisin.

Bra jobba!!