S***ns kino altså!

lenemor

Forumet er livet
Johanna og G har som kjent planlagt å gå på kino i dag - Johanna gikk rett på badet i morges og hadde på seg kjole og tiara fordi hun skulle på kino, og i hele dag har hun kommet med ting og spurt om hun kan ha med dem på kinoen... dette har hun med andre ord gledet seg veldig til. Filmen skulle starte fem, og i tre-tiden sa G at han skulle gå på nettet og dobbeltsjekke klokkeslettet... så ble han stille - for der sto det at filmen skulle gå klokka halv sju i morgen??

G ringte kinoen for å spørre, men fikk ikke noe svar. Han ringte også til kinosjefen uten å få svar, men etter et par minutter tikket det inn en melding om at han ikke kunne ta telefonen fordi han satt opptatt. G sendte en melding tilbake og spurte om det ikke var kino i dag... og svaret?? Den hadde blitt flyttet frem til klokka to på grunn av et bryllup!!

Et bryllup?? Hva i svarte er det som skjer her da? Filmen kan ikke gå fordi lokalene er bortleid? Vet ikke kinosjefer om slikt?

Johanna ble selvsagt ganske skuffet, men vi kledde på oss, tok med noe av filmgodteriet og dro opp i barnehagen og lekte. Jeg er fremdeles sur!  [:'(]

Herregud - det hørtes helt på tryne ut spør du meg[8|] Har de egne regler de da[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Skjønner godt at du ble sur ja, hadde jeg også blitt[:@]
Stakkars Johanna som hadde gledet seg sånn.

[:'(]

Forstår godt at du er sur!! Stakar Johanna som hadde ordnet seg og gledet seg sånn!!!

Back
Topp