s Hvor mange timer søvn?

Mating hver 2/3. time, og hun bruker lang tid ved puppen, så jeg vil tro jeg får til sammen 4 timer søvn hver natt, også sover jeg en dupp med henne rundt klokken 9-10 :)

Rekordnatt! Sovnet ca 21:30 i går, og våknet rett før 0600. Oh man, SÅ digg!

Pleier å våkne ca hver tredje time, noen ganger har det gått fire timer mellom måltidene. Og av og til har hun våknet mye oftere. Så regner ikke at denne supernatten gjentar seg sånn med det første, men det er jo lov å håpe :-)

Har selv nettopp hatt rekordnatt på 6,5t men så snudde der igjen og har sovet 2t mellom ammingen... :p

La oss til å sove 22.30, mini sovnet 21. Våken 00,03 og 06. Ca 30-en time av gangen. Såå.. En fem - seks timer i natt. Pleier vanligvis ikke stå opp nå, men får håndverkere hit om en time :-(

Vet fortsatt aldri hvordan natten blir på forhånd.

Blir så sjalu på de som har en baby som har sovet natten igjennom fra starten av. Var på besøk hos ei igår som har ei som legger seg kl21 og våkner først 06:30 for mat og så sovner hun igjen....Her er det maks 6-7 t søvn ikke sammenhengende hver natt. Inatt sov han 4 timer sammenhengende og det tror jeg er rekord..

Hun får siste måltid for kvelden i 23-tiden, og da pleier hun å sove frem til kl6, da er det mat før hun sovner igjen og sover til 10-tiden :)
Men de to siste nettene har hun våknet rundt kl 3 også..

Her våkner han vanligvis hver 2,5-3 time hele døgnet..
Men i går la me oss 09:30, våknet 03:15 og stod opp 07:20 :)
Fantastisk natt, måtte det bare fortsette på denne måten ;)

Lille her sover fra 19-07. En matings innimellom mellom 04-06. Men jeg er for dårlig til å legge meg, så derfor er jeg trøtt. Bebisen sover powernaps på 10 min på dagtid, så rekker ikke legge meg nedpå. Men for all del, soves det om natten så kan hun få gjøre hva hun vil om dagen☺️

Han sovnet ca 23:00 og våknet 0330. Ny rekord! Har ikke fått så mye sammenhengende søvn siden jeg ble mor. Lykke :-) spiste ca 30 min, men ville ikke sove igjen.. Sov ca en time mellom 0630 og 0730. Så kanskje 5 timer søvn på meg i natt.
Satser på litt dagsoving om han sover. Det vet jeg aldri på forhånd ;)

Sover fra 22-04 (hvertfall gjort det de 4 siste nettene). Så fra 05-08 ca.
Jeg sover ett par timer mindre enn dette. Legger meg 23, står opp 07.

Blir så sjalu på de som har en baby som har sovet natten igjennom fra starten av. Var på besøk hos ei igår som har ei som legger seg kl21 og våkner først 06:30 for mat og så sovner hun igjen....Her er det maks 6-7 t søvn ikke sammenhengende hver natt. Inatt sov han 4 timer sammenhengende og det tror jeg er rekord..
Jeg blir og sjalu på de som har babyer som sover lengre sammenhengende. Dagene deres må jo være så utrolig mye bedre enn våre. Jeg har måttet avlyse så mange planer fordi jeg har vært for trøtt. Håper det blir bedre snart :)

Her blir det som regel 3-4t sammenhengende. Sover stort sett fra 24 til 03-04 tiden også til 07-08tiden :)

Dere som har babyer som sover sammenhengende opptil flere timer er såååå heldige!! Håper det vil skje her om ikke lenge også.

Her er rekorden 5 timer i strekk. Det har skjedd et par ganger på natta. Som regel er det mellom 5 min og 3 timer. Ofte lager hun så mye lyd (trykker, knirker og stønner) i halvsøvne(?) at det er helt umulig å få sove ved siden av. Om dagen sover hun kun mer enn 5 min hvis hun ligger oppå meg, kjører bil eller trilles. I kveld blir det pumping og mating av pappaen slik at jeg får sove en time eller to... er så inn i granskauen trøtt! :(

Ja, min første var en skikkelig nattugle som styra rundt hele natten så jeg vet alt om hvor tungt det er - og nyyyter de gode nettene nå!

Jeg vet veldig godt at vi er heldige. Redd for å få en ny baby nå, for vi har det alt for godt med jenta vår. Frøkna begynte som 2 uker gammel å sove 5-6 timer sammenhengende på natta, så utviklet det seg til 7 timer, og nå er hun 8 uker og sover minst 7,5-8,5 time sammenhengende på natta. Da altså ingen mating imellom. Nå sitter jeg og ammer, og det er første gang i dag! Hun har altså sovet fra ca 00 til 09.30 idag. Helt vanvittig! Må si puppene var steinharde når jeg stod opp for bleieskift. Og hun våkna egentlig ikke, jeg vekka hu!

Tror vi har kommet inn i en rytme nå (bank i bordet), sover mellom ca. 23-04, puppes, sover 04.30-08, puppes, og sover igjen 08.30-10/11. Så her sover både mini og mamman ganske mye:o Får 8-10 timer søvn om natten (om enn noe oppstykket), VELDIG glad for d!!:D

Jeg blir og sjalu på de som har babyer som sover lengre sammenhengende. Dagene deres må jo være så utrolig mye bedre enn våre. Jeg har måttet avlyse så mange planer fordi jeg har vært for trøtt. Håper det blir bedre snart :)
Henger meg på med dere, jeg vil også gjerne ha en sove baby. Men min først var en sove baby, så man kan vel ikke forlange å få det to ganger på rad :P Selvom noen faktiske får det (typisk at det ikke var meg :P Hehe) Hun ble lagt 7 fra dag en, og våknet for meg 2-3 ganger. Gikk sakte men sikkert nedover i måltider. Før hun sluttet å våkne for mat om natten så var en vanlig natt for henne: Bli lagt 7, våkne 5-6 tiden og sove videre til nærmere 10 :D Gud så super heldig jeg var med henne gitt ;P

Back
Topp