August16spire
Elsker forumet
Får dere selv om natten nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir og sjalu på de som har babyer som sover lengre sammenhengende. Dagene deres må jo være så utrolig mye bedre enn våre. Jeg har måttet avlyse så mange planer fordi jeg har vært for trøtt. Håper det blir bedre snartBlir så sjalu på de som har en baby som har sovet natten igjennom fra starten av. Var på besøk hos ei igår som har ei som legger seg kl21 og våkner først 06:30 for mat og så sovner hun igjen....Her er det maks 6-7 t søvn ikke sammenhengende hver natt. Inatt sov han 4 timer sammenhengende og det tror jeg er rekord..
Henger meg på med dere, jeg vil også gjerne ha en sove baby. Men min først var en sove baby, så man kan vel ikke forlange å få det to ganger på radJeg blir og sjalu på de som har babyer som sover lengre sammenhengende. Dagene deres må jo være så utrolig mye bedre enn våre. Jeg har måttet avlyse så mange planer fordi jeg har vært for trøtt. Håper det blir bedre snart![]()