søvproblemer ?

tuslerusle

Glad i forumet
Flere som har  ? Irriterende altså ! Får ikke sove , ellers sovner jeg fort og våkner igjen i 3 tiden..
Mye halsbrann og kramper i bena da, men selv når jeg ikke har det så er det plent umulig å sove !! Jeg som vanligvis har så godt sovehjerte [:-]

ORIGINAL: Torres

Prøv noen tabeletter som heter Gaviscon! Det er mot halsbrann[:)] Og så kjøp deg et par med støtte strømper og bruk om dagen! Beina hovner ikke opp når du bruker det og da får du ikke leggkramper[:)]

ooh, takk [:D]

jepp,våkner hver natt rundt 3-4 tiden. Og får ikke sove godt etter det, da drømmer jeg noe helt vanvittig og driver å småvåkner frem til jeg står opp! slitsomt. er ikke plaget av halsbrann og hovne ben. men sover urolig alikevell[:@]  
Kanskje det er et tegn på at lillebebbisen kommer til å våkne i den tida når den er kommet til...hehe...skal bli morro se det[8D][:)]

jeg som har godt sovehjerte, sliter med å sove selv uten plager... ligger å vrir meg å vrir meg helt uten grunn.. har kommet inn i en ond sirkel hvor jeg sovner seint .. veldig seint og våkner dermed omtrent midt på dagen igjen [>:]

jeg har slitt med det i noen dager, ja, men nå har jeg hatt 2 goooooooode netter hvor jeg for første gang siden jeg ble gravid ikke har stått opp for å tisse/drikke/etc... :D

HERLIG!!!    

sov i heeele natt [:D]

Back
Topp