Søvnvansker

Catski

Forumet er livet
Blir så sliten av den vuggingen på Filip når han skal sove. Han kan aldri sove uten at vi vugger han i sovn, og er vi så uheldig at han våkner når vi skal legge han ned i senga så er det på an igjen. Har vært oppe i 1 time i strekk med vogging til han har sovnet. Han vil rett og slett ikke sovne av seg selv i senga. Så utrolig slitsomt nå.
Er det noen som har noen gode tips, eller noen som helst tips så ville jeg satt pris på det..[&o]

Forstår godt du blir sliten... Malin kan hylskrike når jeg legger henne om kvelden selv om jeg hvet at hun er trett. Om dagen sovner hun så og si selv i vogna for d meste. Om kvelden jeg gir henne tutten, legger koseteppe inntil fjeset mens jeg stryker henne rolig over hodet. Synger kansje litt også... Hun pleier å roe seg ganske kjapt.
Bare ikke gi opp og JM sa d var viktig å være konsekvens, de lærer fort rutinene de små.[8D][:)]

hei.hører ikke til dette forumet ,men tok en tur innom[:)]ser du har problermer med sovingen..vi hadde det problemet her en go stund også...pleide og gå og bære på han fra seks om kvelden til 12 om kvelden...man blir så utslitt og gal i hodet av det ,så vi fant ut at vi bare MÅTTE slutte..vi startet med og legge han i sengen i ni tiden,og han grein og han grein,gikk inn og roet han ned,og la han rett ned i sengen igjen..sånn holdt vi på i 3/4 timer hver kveld i et par  uker..og det resulterte i at han begynte og sovne tidligre og tidligre hver kveld..
Det river litt i mammahjertet når det er på det værste,men man må tenke på at det er til begges beste[:)]lykke til og håper det ordner seg for deg.

Back
Topp