Søvntyrann!

Trulte74

Forumet er livet
Lille søte Mina viser seg å være en SØVNTYRANN! Ikke pokker om hun skal sove når det er kveld. Nå holder mor på å bli gærn! Nå har hun nettopp sovna, et tidspunkt som nesten er blitt rutine. Gir grøt å tar kveldstellet rundt 20.30 og prøver å få henne til å sove fra rundt 21.

I kveld gikk d ekstra ille da jeg måtte ta henne opp fordi hun hylskrek knakk den nye senga vår i det jeg satte meg i den. Dette gjorde ikke henne mere trøtt akkurat, og mor ble ikke mere fornøyd nei. (skal å reklamere første ting mandagsmorgen - ikke mors vekt [:)][:)])

Hun er heller ikke flink å få til å sove på dagtid, en evig kamp hver gang hun blir lagt ned, uansett om det er vogn, vugge eller seng.

Har vel egentli ikke noe spørsmål, bare måtte få det ut!!!!! Er så sliten av ikke få noe voksentid.

Uff, det der er ikke noe. Jonas hadde en periode hvor han ikke ville sove i senga si, men den er over nå.
Har ingen spesielle råd, men håper det ordner seg for dere.
Klem gry

Vondt i magen?

uff da, det hørtes ikke greit ut....
 snakk med helsesøster du, kansje hun har noen gode råd til deg??
håper det kommer seg!

ORIGINAL: Hanne79

Vondt i magen?

Virker ikke som hun har vondt i magen. Tidligere hadde hun d å da hadde hun en helt anne tone i gråten. Nå "syter" hun mest. Bare ikke vil sove. Har fått bestemor til å trille lang tur med henne i dag, får prøve meg på det at søvn avler søvn. For går man lang nok tur kan hun sove lenge. Virker som første halvtime/time er det kritiske.

Jeg har lest at når bayen "sovner" så tar det ca 20 min før de er inne i den dype REM søvnen. Jeg har desverre ikke noen gode råd til deg, men jeg håper det ordner seg for dere[:)]

Lykke til!

uff har dessverre ingen råd til deg, men ville
bare ønske deg lykke til!!

Håper det blir bedre SNART!! [:)]

Uff da,en vrikelig stor aften da...
Håpe dere kommer inn i tiktige soverutiner!
Prøv å legg kveldsgrøten til litt tidligere...[8|]

Back
Topp