Søvnrytme, tro?

Lykkepjuska

Elsker forumet
Det virker som om baby sover ca. 4 timer i slengen. Sånn ca hver fjerde time er det full action nedi der. Så blir det musestille.. Er kanskje litt tidlig, men det har vært sånn i 5 dager nå. Andre som har merket action til bestemte tider av døgnet? :-)
 
ej he mykje aktivitet når ej sette mej ned stort sett... men spess mykje viss ej he stått å gått lenge... kan også merke masse aktivitet viss ej he ete kake eller drøkke brus... d jr ej so skjelden han får uventa sukkerkikk :p e 23 uke på vei no å he kjent aktivitet kvar dag i snart 3 veke... kan også sjå spark på utsida... :) 
 
her er det også liv hver dag, når jeg setter meg ned i sofaen for å slappe av på ettermiddagen sparker det veldig inni magen :) når jeg legger meg om kvelden for å sove blir det og mye liv, de siste 2-3 netterne har jeg vært mye våken pga aktiviteten til den lille :) syns det er kjempekoselig at det er liv der inne, og min mann elsker å kjenne på magen når det sparker :) 

på dager med trening er det mer aktivitet enn de andre dagene :) 
 
Jeg prøver også å finne et slags system her, men jaggu ikke så lett.
Er nå 22+1 på vei, og har kjent daglig bevegelse siden uke 19, men foreløpig er det ikke noen spesiell rytme. Har dog bitt meg merke i at hun enkelte dager er mest aktiv på ettermiddagen, men de fleste dager er det nok morgen og kveld det er mest liv.
Nå som jeg er på ferie har jeg imidlertid mer tid til å legge merke til dette, så får vente til jeg er hjemme før jeg gjør meg en konklusjon:) 
 
Jeg har morkaken foran, så jeg kjenner ikke så sterke spark enda. Vet ikke om de med morkaken foran generelt kjenner mye mindre enn andre hele svangerskapet? Noen som har erfaringer med det?
Jeg kjenner best liv etter jeg har spist en del jeg. :)
 
Back
Topp