søvnrytme 3 mnd

lottemor89

Andre møte med forumet
hei!

Jeg har en liten gutt på 3 mnd, snart 4. Han nekter å sove i sin egen seng. Han skal bysses til han sovner både dag og natt. Han vil ikke ligge alene, skal alltid ligge i armene mine å sove. Om natten sovner han ikke før kl 3 og da kan jeg legge han i sin egen seng. Han får bade, ny bleie og mat før han legger seg, men han skriker uansett… Viss jeg tar han opp så blir han helt stille, men med en gang jeg legger han i sengen så begynner han å skrike.. 
Hvordan kan jeg få han til å legge han i sin egen seng og faktisk sovne uten byssing? og tidligere på kvelden isteden for 3 på natten… 

Så hater han å ligge på babygymmen sin å lege selv. Med en gang jeg legger han ifra meg så begynner skrikingen. Kan legge meg ved siden av han på babygymmen, men det hjelper ikke… Han skal bare ligge i armene mine hele dagen og natten :/ 

Ammer ikke (får nan), har prøvd smokker (flere typer) men han vil ikke ha smokk, har prøvd å pakke han godt inn i teppe, legge han på siden og på magen, i vognbaggen… men ingen ting som funker for denne karen her…. 

Back
Topp