Søvnproblemer...

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Er det noen som har noen tips til meg....

Jeg sover så dårlig om natten. Jeg ligger å vrir og vender på meg hele natten.
Er kjempe urolig i kroppen.

Kjenner at jeg har underskudd på energi og søvn pga av dette. Og det bekymrer meg litt..
Har jo en liten spire i magen som krever mye..

Får du sove på dagen, så utnytt det[:)][:)][:)]
Gratulerer med spiren, kos deg[:)]

takker :)

Jeg får sove litt om dagen.. men ikke mye.. sovner ikke så lett..

jeg sliter med det samme..hehe....så har ikke så mange tips til deg,men....prøv og sov på dagtid om du kan og har mulighet....[:)]legg deg når du blir trett...eventuelt sov med to puter,istedenfor en...så du kommer litt høyere opp med hodet....har hjulpet meg litt...

Hei for en uke siden så sleit jeg med akkurat det samme!!! Sov ikke godt på nesten 3 uker.. Men plutselig snudde deg helt og jeg ble super trøtt!!! Ellers prøvde jeg beroligende tea og ullsokker på bena [:D] Har hatt problemer med å sove for noen år siden og da var det, det som funket!!! Skjønner frustrasjonen din!!Håper det snur fort for deg også. Hvor mange uker er du på vei?

Sliter mye med det samme. Urolig i kroppen og så løper tankene løpsk.

For meg har det hjulpet å passe på å gjøre meg ferdig med ting på jobben, har jeg noe jeg skulle ha fortalt til noen så må jeg gjøre det før jeg legger meg.
Tror det er hormonene som roter med hjernen min når jeg skal sove. Stresser meg opp over småting som jeg absolutt ikke hadde ofret en tanke til vanlig.

Var slik ved tidligere graviditeter også.. slitsomt...

ORIGINAL: Bakekakesøte

Hvor mange uker er du på vei?

7 uker i morgen :)

Og takk for tips. er villig til å prøve alt nå.

Back
Topp