Søvnproblemer...

Cathee

Gift med forumet
Er det noen her som har hatt et barn som hylskriker fra han legger seg til 3-4-5 timer senere å deretter våkner 6-7 ganger iløpet av natta?? Har det pågått lenge evt?

Vi sliter veldig med lillegutt for tiden. Har en mistanke om det er bhg start som gjør det.. Men, jeg vet ikke jeg.. Han er såå sint, hyler å skriker å slår å skaller i senga! Det er utrolig frustrerende, å har pågått i mange dager i strekk nå. Det har ikke vært noe stopp, å jeg har begynnt å grue meg til hver kveld og natt! Vet snart ikke hva vi skal gjøre. For vi føler vi har prøvd alt.

Vi har prøvd forskjellig leggetider, alt fra tidlig til seint. Nattlys har vi prøvd, åpen dør, lukket dør, gå frem å tilbake 1000 ganger, musikk fra babycallen, rommet vårt, senga vår, drikke, osv osv...

Håper noen her har noen råd.......

Dytt

Uffameien. Stakkars gutt, og stakkars dere [&o]
Søvnen har svingt masse her også, lett å legge en periode, så noen perioder hvor det er vanskelig å finne roen. Dt som gjør at det ordner seg igjen er så forskjellig...
Håper det snart blir bra igjen, og at gutten deres snart faller til ro om kveldene igjen. Sånt er tøft mens det står på. Klem.

ORIGINAL: Hormonella Olsen

Uffameien. Stakkars gutt, og stakkars dere [&o]
Søvnen har svingt masse her også, lett å legge en periode, så noen perioder hvor det er vanskelig å finne roen. Dt som gjør at det ordner seg igjen er så forskjellig...
Håper det snart blir bra igjen, og at gutten deres snart faller til ro om kveldene igjen. Sånt er tøft mens det står på. Klem.

Det er kjempe tøft [X(] Men, tusen takk for svar!

Dytt! Guri, det er vanskelig å få respons her når man ikke bruker all tiden sin her hver dag...

ja, sånn har det vært her i lange lange tider... eneste som fungerte til slutt var en mild ferber, eller hva jeg skal kalle det. la henne skrike, gå inn etter ett minutt og si vi er der. gå ut. gå inn etter halvannet minutt og si vi er der.. og så øke intervallene. etter fire kvelder ca så var det over og hun strakk seg mot senga og gledet seg til å sove. sovnet på en flekk:) godt for henne og godt for oss:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

ja, sånn har det vært her i lange lange tider... eneste som fungerte til slutt var en mild ferber, eller hva jeg skal kalle det. la henne skrike, gå inn etter ett minutt og si vi er der. gå ut. gå inn etter halvannet minutt og si vi er der.. og så øke intervallene. etter fire kvelder ca så var det over og hun strakk seg mot senga og gledet seg til å sove. sovnet på en flekk:) godt for henne og godt for oss:)

Vi har latt han skrike litt, å prøvd det du sier her ikveld. Han er fortsatt våken, men skriker ikke. Så kansje det hjelper... Vi får se om noen dager.. Men, håper det retter seg ut snart! Tror det handler om trygghet å litt stahet og vilje..

ORIGINAL: Cathee

Vi har latt han skrike litt, å prøvd det du sier her ikveld. Han er fortsatt våken, men skriker ikke. Så kansje det hjelper... Vi får se om noen dager.. Men, håper det retter seg ut snart! Tror det handler om trygghet å litt stahet og vilje..

ja, her i huset var det nok mye trass og stahet i bildet også. ville helst være oppe og se tv hun også;) men trøtt og sliten og gikk jo utover alt etterhvert, så sånn kunne det ikke være hverken for henne eller oss! håper virkelig det går seg til da. er så vondt i mammahjertet når de blir så slitne og utkjørte!

ORIGINAL: Cathee

ja, her i huset var det nok mye trass og stahet i bildet også. ville helst være oppe og se tv hun også;) men trøtt og sliten og gikk jo utover alt etterhvert, så sånn kunne det ikke være hverken for henne eller oss! håper virkelig det går seg til da. er så vondt i mammahjertet når de blir så slitne og utkjørte!

Ja, uansett om det er trass, er det skikkelig vondt å se han lei seg å så sliten... Vi får prøve dette i noen dager, å se hvordan han reagerer [:)]

Back
Topp