Søvnproblemer

Niko25

Betatt av forumet
Februarhjertene 2025
Sliter fryktelig med søvn. Har i flere uker slitt med søvn. Jeg våkner et fast kl.slett omtrent hver eneste natt. I et par uker våknet jeg omtrent på slaget kl 0330. Har etterhvert sovnet igjen. Dette i tillegg til å ligge å vri meg mye ila natten. Nå i det siste har det blitt tidligere og tidligere. I natt våknet jeg kl 02 og fikk ikke sove igjen. La å vrei meg til kl 04, da ga jeg opp. Sto opp og spiste to knekkebrød og nå er jeg ute å går tur for å se om det kan hjelpe på å sovne igjen. Jeg har to andre barn så kan ikke bare sove hele dagen heller. Har aldri i tidligere svangerskap hatt det slik. Er det noen andre som opplever lignende? Hva hjelper i tilfelle? Føler meg helt håpløs
 
Jeg våkner også på natta fast ..men sovner igjen etter vært. Våkner vær morgen i 5-6 tiden også helt automatisk. Like trøtt hele dagen.. gjort det hekt siden jeg ble gravid kan også våkne midt på natta drit kvalm pleier bare ligge til det går over..
 
Jeg har alltid sovet dårlig, samt at en av ungene insisterer på at det er morgen litt over 5. Har også begynt og måtte tisse nøyaktig klokka 3 hver natt. Da er det bare og drite i og sovne igjen. Det er ganske ironisk når det er i denne fasen av livet man gjerne trenger ekstra søvn:hilarious:
 
Jeg våkner også på natta fast ..men sovner igjen etter vært. Våkner vær morgen i 5-6 tiden også helt automatisk. Like trøtt hele dagen.. gjort det hekt siden jeg ble gravid kan også våkne midt på natta drit kvalm pleier bare ligge til det går over..
Våkner også kvalm. Som regel kvalm, sulten og tissetrengt haha. Har også pleid å ligge til jeg sovner igjen, men i natt fikk jeg bare ikke sove .. :( håper ikke det blir sånn fremover
 
Våkner også kvalm. Som regel kvalm, sulten og tissetrengt haha. Har også pleid å ligge til jeg sovner igjen, men i natt fikk jeg bare ikke sove .. :( håper ikke det blir sånn fremover
Samme hær , er oppe og tisser en million ganger. Prøver ligge i sengen for vil ikke vekke de andre.. alltid sovet dårlig men nå dr det værre en noen gang..mye enklere syne jeg når det er skole for resten ,men ekstra utfordrende nå når det er ferie.
 
Samme hær , er oppe og tisser en million ganger. Prøver ligge i sengen for vil ikke vekke de andre.. alltid sovet dårlig men nå dr det værre en noen gang..mye enklere syne jeg når det er skole for resten ,men ekstra utfordrende nå når det er ferie.
Ja! Har frem til nå pleid å legge meg igjen når de andre har dratt avgårde på morgenen, men nå er det ferie her i 3 uker så da nytter jo ikke det lengre :dead:
 
Back
Topp