Søvnproblemer

Lilleheg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
I går fikk jeg vite at jeg har tvillinger i magen. Er 6+5 i dag. Det var litt av et sjokk. Dro til legen i tro om at jeg hadde enda en MA i år. Gikk der ifra med to bankende hjerter. :Heartred:Heartred
Dere som er og har vært gravid med tvillinger, har dere problemer med å sove på natta?
Jeg er så trøtt, men sove får jeg ikke.
Håper virkelig dette snur så jeg kommer meg på jobb på mandag.
 
Gratulerer, fantastisk!! :love017:love017
Jeg var ekstremt trett hele tiden, men har slitt med søvnen innimellom ja. Husker liksom ikke så godt selv om det ikke er mange mnd siden jeg var der du er. Følte jeg var litt zombie i den perioden. Drømte/drømmer mye og våkner lett. Følte det var litt i perioder også, så krysser fingrene for at du får bedre søvn snart :happy:
 
Gratulerer, fantastisk!! :love017:love017
Jeg var ekstremt trett hele tiden, men har slitt med søvnen innimellom ja. Husker liksom ikke så godt selv om det ikke er mange mnd siden jeg var der du er. Følte jeg var litt zombie i den perioden. Drømte/drømmer mye og våkner lett. Følte det var litt i perioder også, så krysser fingrene for at du får bedre søvn snart :happy:
Tusen takk:happy:
Kjenner at to netter uten søvn begynner å ta på. Håpe det retter på seg:happy:
 
Gratulerer så mye! To for de to du tapte! Det blir dobbelt lykke! Men ja, jeg slet også med søvn. Var mye sykemeldt, da jeg var sykt redd for å miste! Så gikk jeg bare 60% helt til jeg ble sykemeldt på nytt, i uke 25 sirka. Så kom jo mine 33+1. kanskje du kan starter dagen senere og får tilrettelagt på jobb?
 
Tusen takk:happy:
Kjenner at to netter uten søvn begynner å ta på. Håpe det retter på seg:happy:

Huff ja, krysser fingrene for det! :Heartred Kom på at jeg også var mye sykemeldt som jeg leste Babyprøver har skrevet. Da sov jeg på dagtid også innimellom. Noen dager ble det bare 2 timer søvn før jobb som sykepleier på en hektisk avdeling, det var hardt :schocked028
 
Våkner veldig lett og sover dårlig. Må opp om natten å tisse. 11+4 i dag:)
 
Jeg føler også jeg sover dårlig, er 15 + 4.
Ligger å kaster på meg fra side til side, ligger egentlig best på ryggen nå av alle ting, men det går jo ikke. Lå best på siden før jeg ble gravid :smiley-ashamed004

Ble også veldig sjokka når vi fant det ut her 9 uker på vei da. Eller jeg ble, samboer tok det mye bedre.
 
Gratulerer så mye! To for de to du tapte! Det blir dobbelt lykke! Men ja, jeg slet også med søvn. Var mye sykemeldt, da jeg var sykt redd for å miste! Så gikk jeg bare 60% helt til jeg ble sykemeldt på nytt, i uke 25 sirka. Så kom jo mine 33+1. kanskje du kan starter dagen senere og får tilrettelagt på jobb?

Kan relatere til frykten for å miste, heldigvis snart kontroll igjen så jeg kan finne utav om jeg er hypokonder eller ikke :hilarious:
 
Kan relatere til frykten for å miste, heldigvis snart kontroll igjen så jeg kan finne utav om jeg er hypokonder eller ikke :hilarious:
Hahaha! Følte meg som en hypokonder også gjennom hele svangerskapet! Men følte meg alltid velkommen på føden- uansett klokkeslett! Og de sa også at jeg bare må komme innom hvis jeg føler noe ikke stemmer, de ville heller sjekke mange ganger for mye enn for lite.
 
Back
Topp