Søvnproblemer....

Ak91

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Julemiraklene 2025
Klager litt.... Sliter sånn med å sove... Sover dårlig når jeg først sovner... Og våkne type annenhver time.:arghh::arghh::arghh: Drømmer mye og må tisse ofte.
I dag har jeg slete med en sinnsykt sår hals. Vondt å svelge. Hjelper isåffal ikke på søvnen... Er så veldig trøtt .... :sleep011:sleep011

Enda flere, sover dårlig sjøl, pluss at guttungen har dårlig periode. Føler meg helt ødelagt hele dagen :banghead:

Vi er mange.. har ikke sovet godt de siste ukene:sorry: sliter veldig med å sovne, og våkner alt for mange ganger.. første uka våknet jeg av at jeg hadde kjempe vondt i magen, det har heldigvis gitt seg. Nå er det bare ubehagelig, akkurat som om kroppen er rastløs:hungover: lurer på om jeg klarer våkenetter i august;)

Henger meg på! Sønnen min har begynt å våkne to ganger om natten igjen. Når han våkner siste gang rundt 3/4 så er han våken til vi kjører til barnehagen. Da sovner han i bilen. Jeg er desperat på sammenhengende søvn nå, det tar på å lage et menneske!

Du er ikke alene, dessverre :rolleyes: jeg har fått litt sånne restless legs som gjør det vanskelig å sovne. Er visst vanlig sier legen, som anbefaler meg å spise banan før leggetid. Kjempelett når man allerede sliter med kvalme, også om natta, og den berømte gravidblæra :p Er vel en god forberedelse til fremtidige våkenetter :smiley-angelic006

Vanskelig å få sove her også. I tillegg øvde 1-åringen på akrobatikk i flere timer i natt. Jeg er fullstendig ødelagt i dag. :dead:

Er så slitsomt å våkne hele tiden. Lengste jeg sov i et strekk i natt var to timer. Står vanligvis opp 4.30, men nå sliter jeg. Godt det snart er juleferie. I dag ble jeg hjemme fra jobb, sovet så dårlig og blitt så forkjølet..... :grumpy::grumpy:

Back
Topp