Søvnproblemer

LykkeligRose

Glad i forumet
Har hatt litt søvnproblemer gjennom graviditeten så langt men nå har det blitt et skikkelig kjipt mønster.

Våkner i 3-4 tiden hvor jeg må tisse. Går på do, og når jeg legger meg etterpå finnes jeg ikke søvnig. Sliten ja, men får ikke sove. Blir liggende til 6-7 tiden og mannen står opp for å dra på jobb, da får jeg sovet noen timer før det blir for mye bråk ute (bygging utenfor)

Noen fler som har det slik? Tips til hvordan jeg kan få sove??

Har hatt litt søvnproblemer gjennom graviditeten så langt men nå har det blitt et skikkelig kjipt mønster.

Våkner i 3-4 tiden hvor jeg må tisse. Går på do, og når jeg legger meg etterpå finnes jeg ikke søvnig. Sliten ja, men får ikke sove. Blir liggende til 6-7 tiden og mannen står opp for å dra på jobb, da får jeg sovet noen timer før det blir for mye bråk ute (bygging utenfor)

Det er det samme her.. samtidig har jeg en 4åring som kommer inn 3 ganger om natten, for han har hørt noe, redd, bla bla bla -.-
Jeg sovner litt uttpå formiddagen/ettermiddagen, før jeg skal hente 4åringen i bhg ;) men i dag blir det sikkert ikke noe soving, for planen er full :P

Jeg sliter også med å få sove om nettene for tiden! :( pleier å sove 2-3 timer her og 2-3 timer der i løpet av døgnet , sover mest på dagtid faktisk! Har desverre ikke noen gode råd ettersom jeg selv fortsatt sliter med søvnen Hehe, håper noen andre har :)

Ja, jeg sliter også med søvnen, Her våkner jeg for tiden 2-3ganger for å gå på do om natta. Blir som regel liggene våken som deg fra tretiden fram til mannen reiser på jobb..og da må jo jeg selv opp for å levere sønnen i bhg og så reiser jeg selv på jobb. Har sendt mannen på gjesterommet de nettene jeg virkelig behøver søvn, og jeg forsøker å unngå å titte på mobil eller klokka når jeg må opp for å tisse. Har vel egentlig ikke noen gode råd, men føler med deg og vet hvor slitsomt det er uten nok søvn :yuck:

Jeg har alltid vært av typen som sliter litt med å sovne, men når jeg først sovner, sover jeg. Slik var det også de første ukene av svangerskapet. Siden begynnelsen har jeg måtte gått mye på do (type tre ganger etter jeg har lagt meg og før jeg sovner). De siste dagene har jeg også våknet om natten for å gå på do... Til nå har jeg klart å sovne igjen. Jeg klarer meg ikke mange dager med lite søvn så håper det fortsetter. For regner med at do-besøkene bare blir hyppigere og hyppigere.

Sliter veldig med søvn, noe jeg aldri har gjort før. I natt sovnet jeg ikke før halv to. Er helt slått ut om dagen, føler jeg går rundt fyllesyk hver dag.

Fyllesyk er ordet her og. Ingen råd, her er ikke hver natt like ille heldigvis. Og så har jeg fri noen dager og de brukes til soving for tiden.

Back
Topp