Søvnproblemer

Lissy86

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Flere som har det? Her er det pga halsbrann, aktiv baby og ryggplager. Så vanskelig å finne behagelig liggestilling så ligger å snur meg hele tiden. Syns det var litt tidlig da jeg bare er i uke 28 :bored:

Jepp, har hatt det stort sett hele svangerskapet. Får bare ikke sove :(
Er plaget med halsbrand og smerter også, men får bare ikke sove... Sover et par timer på dag. Veldig slitsomt

Jeg har kjøpt ny flaske med Gaviscon på apoteket, har blitt mer plaget av halsbrann i det siste. Tror det er pga for store måltider. Iallfall for store måltider som gravid :-)

Eg og søv dårlig om nåtti....Vesla likar ikkje at eg ligg på sia, og sparkar så hardt at det er umogleg å søva... det er heller ikkje behagelig å ligge på ryggen... heldigvis er eg ute i svangerskapspengar, så kan ta att litt på dagen

Har sovet dårlig hele svangerskapet egentlig... Er heldigvis ikke så plaget med halsbrann, men sliter veldig med smerter i ryggen og bekkenet og utallige toalettbesøk om natta... Sover kanskje Max en-to timer i gangen før jeg våkner igjen...

Jeg har kjøpt ny flaske med Gaviscon på apoteket, har blitt mer plaget av halsbrann i det siste. Tror det er pga for store måltider. Iallfall for store måltider som gravid :)
Jeg har også denne flaska, faktisk stående på nattbordet :dead:

Har også høynet sengen. Fikk beskjed hos legen å ikke spise 2 timer før jeg skulle sove og det har hjulpet litt. :)

Har sovet dårlig hele svangerskapet egentlig... Er heldigvis ikke så plaget med halsbrann, men sliter veldig med smerter i ryggen og bekkenet og utallige toalettbesøk om natta... Sover kanskje Max en-to timer i gangen før jeg våkner igjen...
Så slitsomt! Syns synd i deg som har hatt det sånn så lenge :(

Jeg sover dårlig pga veldig aktiv baby. Tror ordene "god natt" trigger han til å sette i gang et nattelangt maraton i spretthopp. :p
Hun her er også helt vill på kvelden når jeg skal sove! En gang lå hun på tvers så det stakk ut på begge sider! Ganske ubehagelig. Nå har hun heldigvis lagt seg med hodet ned eller opp så NP er det litt bedre men fortsatt ganske kraftige bevegelser når hun setter i gang. Vi skal vel bare være glad, tyder jo på at alt er fint med babyen der inne ;)

Her sliter jeg også med søvn :( har den siste uka sovet på gjesterommet. Der er det mindre forstyrrelser (som unger som kanskje kommer inn i sengen, en samboer som snorker osv :p ) sliter med å sovne inn, og blir jeg først vekket så er jeg lys våken :p

Her sliter jeg også med søvn :( har den siste uka sovet på gjesterommet. Der er det mindre forstyrrelser (som unger som kanskje kommer inn i sengen, en samboer som snorker osv :p ) sliter med å sovne inn, og blir jeg først vekket så er jeg lys våken :p
Haha! Akkorat samme her faktisk! Jeg strever kjempe lenge med å sovne og jeg da blir vekt når jeg har sovnet så er det på igjen... Håpløst! o_O

Hun her er også helt vill på kvelden når jeg skal sove! En gang lå hun på tvers så det stakk ut på begge sider! Ganske ubehagelig. Nå har hun heldigvis lagt seg med hodet ned eller opp så NP er det litt bedre men fortsatt ganske kraftige bevegelser når hun setter i gang. Vi skal vel bare være glad, tyder jo på at alt er fint med babyen der inne ;)
Jeg blir vekt iløpet av natta fordi han sparker sånn :eek: håper ikke det er en trend han skal fortsette med etter fødselen. :p

Bra at han sparker, for all del, men skulle ønske han også kunnet sove om natta. ;)

Her sovner jeg ganske raskt for tiden, heldigvis, men må jo opp en til to ganger på do hver natt. Pleier alltid å våkne utpå morraskvisten, og da får jeg ikke til å sovne igjen før det har gått noen timer. Kjempeirriterende, for føler hele dagen blir forskjøvet.

Hade selv en periode men de har snudd seg Sissta ukerna. Eg sover å sover er så trøtt å sliten. Er helt utmattad . Glæder meg till det er øver.

Back
Topp