Søvnproblemer...

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Stuptrøtt, men klarer ikke å sove. Flere som opplever dette?

Supersnill baby som sover mellom ammingene,,så ingen grunn til at jeg ikke skal sove. Etter 10 dager uten mer enn 2-3 timer søvn pr døgn, måtte jeg be om hjelp og er nå innlagt for å teste ut innsovningstabletter. Litt creepy, men samtidig må jeg ha søvn...

Høres helt forferdelig ut! Drikker du kaffe/te/cola/spiser sjokolade? Jeg er supersensitiv for koffein, og sliter veldig med dårlig søvn hvis jeg får i meg det.... Merket ikke selv før jeg kuttet det ut, hvor mye mer våken og hvor mye bedre jeg sov uten...

Hvorfor ble du innlagt for å teste de tabl? Husker jeg fikk sånne engang jeg slet mye med å sovne og bare gikk og hangla. Var utrolig godt å kjenne søvnen ta meg :)

Ingen koffein her. Jeg ble lagt inn, da de vil teste ut litt ang.dosering. Samtidig passer de lillegutt om natta, slik at jeg skal være helt trygg og få slappet maksimalt av.
Håper det snur, blir helt hjelpesløs av dette.

Hadde det slik med første, han hadde kolikk og der var helt klart psykisk reaksjon, slet med min egen søvn i lang tid også etter han gråt mindre og sov godt mellom måltidene. Tror jeg fikk sove mer enn deg da, 2-3 timer er ekstremt lite. Bra du får hjelp og avlastning.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det også sånn...En natt 1 time, neste 2 timer. Max 4 timer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp