Søvnproblemer....!

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Jeg har siste uka slitt ekstremt med å få sove. Mannen startet i ny jobb fredag som var med kurs hele helgen og start med fysisk tung jobb fra mandag, og når han er sliten så snorker han.. Ja ikke bare litt..! (Vi snakker hodepine høyt) jeg har hele tiden trodd jeg ikke fikk sove pga. snorkinga, men nei da.. I dag sov han litt rett etter jobb så han var ikke overtrøtt da han la seg, så nå ligger jeg bare å hører på stillheten..!! Alle tanker surrer i hodet og jeg skjønner at det er ikke snorkinga som skaper søvnproblemer. Jeg har vondt i bekkenet, så ille at det er vanskelige å finne noen god måte å ligge på, jeg koker over under dyna, og det er for kaldt uten...
Fler som sliter med samme problemer?
Glad jeg snart er ferdig nå..!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er rart det der, sover dårlig om natta selv pga trykk på blæra, vondt over alt og venter på at minstemann skal våkne pga noe:p Er så trøtt på kvelden, men jeg har funnet ut at om jeg leser på senga så sovner jeg fortere. Så hver kveld er det frem med ei tunglest bok som kan slite meg litt ut;)

jeg sovner greit, men våkner hver 1-2 time. Nekter å gå på wc hver gang, men det er mest fordi det er vondt å bevege seg. Får kynnere hver gang jeg snur meg.

og min elskede mann vil så gjerne kose/ligge tett inntil men blir jaget vekk pga alt ødelegger "stillingen" som i øyeblikket er behagelig. Gud som jeg gleder meg til å få igjen kroppen min!!! og takk og pris i evigheten for at jeg ikke må ha det sånn som dette midt på sommeren!

Back
Topp