Søvnproblemer

klarak

Forelsket i forumet
Jeg tror jeg er i ferd med å bli gal!! nå sover jeg max 5 timer per natt (det er en god natt altså ) men vanligvis er det 3 timer oppstykket søvn [:'(] har ei datter på snart 3 år og guttungen på 3 månter... begge sover egentlig veldig greit.. vi legger begge i 7 tiden. guttungen er somregel oppe en gang i løpet av natten, det samme er jentungen ( tror hun har mareritt) og så står tuppa opp i halv 6 tiden om morgenen. Å dette høres jo kansje ganske idielt ut, men alikevel sover jeg somregel bare 3 timer. Jeg bruker evigheter på å sovne og sliter mye med tanken om at hvis jeg ikke sovner nå så får jeg bare 30 min søvn osv osv. Nå i helgen har mannen min tatt ungene litt så jeg har fått sovet litt på dagtid, men da hadde jeg bare sovet ca 1 time om natten. Er konstant sliten nå og sur å gretten hele tiden... hva i all verden skal jeg gjøre? noen gode tips? Eller er det bare jeg som er litt pysete :)

Be om hjelp før du sliter deg helt ut! Legg deg sammen med ungene noen kvelder på rad. Søvn MÅ man ha....
Kan jo prøve kamillete og div fra helsekost først, så kontakte legen din dersom det ikke er hjelp i.

Prøv å legge deg med ungene en kveld eller tre. Så har du litt flere timer å gå på :)

Skal prøve å legge meg med ungene :) selv om det føles bare litt feil å legge seg så tili. får åpe det gjør susen...

Back
Topp