Søvnpoblemer

Cerina

Blir kjent med forumet
Hei!

Er det flere som sliter med søvnen allerede? Er bare i 4+2 og har våknet tidlig mange dager på rad. Stod opp kl.4 i dag..

Hei!

Er det flere som sliter med søvnen allerede? Er bare i 4+2 og har våknet tidlig mange dager på rad. Stod opp kl.4 i dag..
Hei! Vil ikke si jeg sliter, men våkner fast kl 4 hver natt. Sliter faktisk med søvnproblemer til vanlig, så der har graviditeten om ikke annet gitt meg bedre søvn på nettene

Er det noe spesielt med det klslettet? :hungover: Jeg har også våkna kl 4 de siste nettene for å gå på do.. Men sovner heldigvis igjen.. foreløpig :bag:

Jeg har slete de siste nettene, våkner 2-3 ganger fordi jeg må på do og sovner ikke før lenge, for å si det så er jeg trøtt om dagen :p

Samme her! Våkner gjerne mellom 3-5 og veeeldig vanskelig å få sove noe mer etter det

Når jeg først sovner så sover jeg, er vel heller at sliter med innsovningen selv om jeg er utrolig trøtt. Akkurat som at kroppen er urolig og ikke faller til ro. Nesten så jeg kan beskrive det som kribling og jeg blir tullete av det. :wacky:

Back
Topp