Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har problemer med å sovne igjen hvis eg blir vekket. F.eks av min sønn... Da bruker eg veldig lang tid på å sovne igjen. Våkner eg i 4 tiden ligger eg å vrir meg til det er påtide å stå opp... Gir gjerne opp når det er 45 min til eg skal opp..
Jeg har ikke vært så plaget før i natt, da våknet jeg 02.30 og fikk ikke sove igjen før nærmere 05.30. En fridag har sjeldent kommet på et bedre tidspunkt, for i dag er jeg trøtt. Heldigvis fikk jeg sove til klokka ni i dag, så jeg er ikke helt ødelagt enda, men det blir nok en særdeles rolig dag.
Merker at søvnen er mye mer oppstykket og ikke fult så god for tiden ja.
Våkner mye, men heldigvis så sovner jeg lett igjen etter kort tid.
Men man får jo ikke en fullverdig natt ved å våkne så mye i løpet av ei natt.
Godt å høre at det ikke bare er jeg som sover dårlig! Føler meg skikkelig urolig i kroppen når jeg våkner om natta, må liksom strekke på muskla.. Utrolig irriterende
Er også slik... Våkner av den minste ting og kan ligge i en evighet før eg sovner igjen... som nå, minstemor våknet rundt midnatt og er noen grynt i henne av og til... så her ligger eg, igrunn veldig trøtt men ikkje søren om eg skal få sove