Søvnmosteret

stoltmortil2

Første møte med forumet
Nå er det en god stund sien jeg har vert inne og skrevet noe på noen forum sider, og tror ikke jeg har vert her før, men nå er jeg så desperat at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre snart.
Datteren min er da 3 år og 6 mnd, og hun er rett og slett et mareritt uten like å legge for kvelden. Med unntak av noen få ganger. jeg føler jeg har prøvd alt. Hun skriker og skriker og skriker, er nesten redd naboene kommer til å ringe barneværnet så grusomt er skrikingen hennes.. vi gjør henne aldri noe vondt bare så det er sakt, men hvis hun skriker lokker vi døra til rommet hennes, og da skriker hun bare enda høyere.
Når hun endelig sovner, våkner hun igjen midt på natta og vil komme over i senga vår. Hun var kjempe flink et halvt års tid til å sove i sin egen seng, men plutselig slo det over igjen. Er det noen som har gode råd for hvordan jeg kan får henne til å legge seg uten å måtte høre på skravling og skriking i flere timer. Det er så slitsomt, vi får jo ikke noe tid for oss selv. Hun er hele dagen i bhagen, men likevel sovner hun ikke før i 21 22 tiden, enda jeg legger henne mellom halv 7 - 7 om kvelden.
Alle råd tas i mot med stooor takk [;)]
 
Hmmm...Ikke helt greit skjønner jeg...
Et tips kan være å prøve å legge seg sammen med henne til hun sovner...
Og si ifra at dere passer på hele tiden...
Skal hun våkne på natta da igjen,eventuelt kan en av dere sove på en madrass på gulvet hos henne...
Slik at hun føler seg trygg,hjelper det etter noen dager så kan dere gradvis la henne være alene igjen...
Vet slik metode har hjulpet mange...[;)]
 
Back
Topp