Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere som er i jobb og sliter med søvn? Holder dere ut? Føler meg helt kaputt, som om jeg har døgna i flere dager. Må opp sikkert 4-5 ganger ila natta og gå på do. Syns det er tidlig med sykemelding, men kanskje gradert kan hjelpe?
Føler det å komme senere hadde hjulpet veldig. Tiltettelegging er begrensa som pedagog, så må vel høre om jeg kan komme senere eller om de krever sykemelding for det. Jordmor anbefalte også det, for at man ikke skal møte på en smell og bli 100% smJeg vet ikke hva du jobber med, men svarer generelt arbeidsgiver har mulighet til å tilrettelegge for deg så langt det er mulig. Eksempler på dette kan være å starte noe senere 1-2t senere, eller delvis hjemmekontor. 3 dager på hjemmekontor og 2 dager på kontoret kan også være en god løsning, hvis du har en jobbsituasjon som gjør det selvfølgelig mulig å ha hjemmekontor.
Jeg ville først tatt en samtale med arbeidsgiver for evt hva som kan tilrettelegges, før evt en vurdering av gradert sykmelding
Føler det å komme senere hadde hjulpet veldig. Tiltettelegging er begrensa som pedagog, så må vel høre om jeg kan komme senere eller om de krever sykemelding for det. Jordmor anbefalte også det, for at man ikke skal møte på en smell og bli 100% sm
Sitter og ser på film og drikker kaffe nå jegÆsj, nå er klokka 04, og jeg får ikke sove.