Søvnmangel

carro4

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Flere som sliter med å sove?

Jeg sover lett fra før men den siste uka har jeg begynt å sove enda lettere. Våkner av at gubben snur seg, snorker og i heletatt puster høyt. Jeg innser heldigvis at det er inni hodet mitt når jeg tar meg i å irritere meg over at han puster for høyt, haha!
Resultatet blir at jeg er opp hver time, finner ikke søvn før jeg må opp igjen. Så nå har jeg inntatt gjesterommet, men det vil absolutt ikke være bra for noen parforhold i lengden...

Er det noe som vil gå over? Eller er det bare sånn?

Skal sies at gjestene våre fra nå av kommer til å sove godt for bekkenet her trenger en ny madrass:smiley-bounce022

Kjøp Ørepropper! Her er jeg avhengig av det for å kunne sove uten å bli vekt hele tiden:wtf:

Jeg sovner lett, men våkner alltid i 4-5-tida på natta og sliter med å sovne igjen. Aner ikke hvorfor, jeg må ikke på do, mannen snorker ikke og ungene sover godt. Skikkelig irriterende at det startet så tidlig. I de forrige svangerskapene har det ikke vært problem med søvn før de siste månedene.

Har slitt med at jeg ikke har dyp nok søvn og jeg små våkner hele natten.. Har blitt noe bedre etter uke 12, men er langt ifra bra.. :shifty:

Back
Topp