Søvnmangel

Ja, det er flere uker siden jeg sov en hel natt sammenhengende.. Våknet av smerter hver gang jeg snur meg, våkner av kramper i leggen (magnesium har gjort det bedre), må tisse, får ikke sove igjen.. joda! :p

-Fra appen-

Hjelper magnesiumen deg? Jordmoren sa det ikke var testet til og ha effekt, men kunne virke på noen og at det ikke var farlig :) jeg har egentlig bare latt være,, men har kramper i legger, bak knærne og i armen..! :( Opp og hopp, strekke på armer og bein om natten (har også opplevd det på dagtid) men nettene er værst!

Samme her! Godt å se andre har problemer og ;)( sånn at eg vet det er normalt. Vi er i Spania no og har air condition. Kanskje dere skulle byttet ut dyne med barelaken ?jeg prøver ikke drikke så mye rett før leggetid, men no når eg har ferie tar eg meg noen lurer på dagtid. Sov når man kan!:) ellers har eg pute mellom beina, det hjelper forsåvitt også på sideliggingen..:)

Hjelper magnesiumen deg? Jordmoren sa det ikke var testet til og ha effekt, men kunne virke på noen og at det ikke var farlig :) jeg har egentlig bare latt være,, men har kramper i legger, bak knærne og i armen..! :( Opp og hopp, strekke på armer og bein om natten (har også opplevd det på dagtid) men nettene er værst!
Ja, magnesium har hjulpet! Fikk også beskjed om at det ikke hjelper alle, men var verdt et forsøk :) Og heldigvis hjalp det!

-Fra appen-

Jeg vet at jeg er våken 3-4 ganger om natta, men føler likevel at jeg generelt sett sover godt. Har hatt noe netter der jeg har vært våken til 3-4 tiden. I natt har jeg holdt mannen våken pga snorking. Vi har en ekstra seng rett over gangen, så han kan bare traske inn der om det blir for ille:)

Samme her! Godt å se andre har problemer og ;)( sånn at eg vet det er normalt. Vi er i Spania no og har air condition. Kanskje dere skulle byttet ut dyne med barelaken ?jeg prøver ikke drikke så mye rett før leggetid, men no når eg har ferie tar eg meg noen lurer på dagtid. Sov når man kan!:) ellers har eg pute mellom beina, det hjelper forsåvitt også på sideliggingen..:)
Hvor i Spania er dere?

Det sies jo at gravide er ofte oppe om nettene for at kroppen forbereder seg på våkenetter når babyen kommer. At man sover lett, for å våkne av babyen. Men er ikke noe godt å ikke få sove skikkelig ut :-/

Det sies jo at gravide er ofte oppe om nettene for at kroppen forbereder seg på våkenetter når babyen kommer. At man sover lett, for å våkne av babyen. Men er ikke noe godt å ikke få sove skikkelig ut :-/
Ja det har jeg faktisk lest et sted tror jeg. Skal ikke se bort i fra at det er noe i det, utrolig hva kvinnekroppen klarer osv synes jeg ;-)
Men det er veldig slitsomt til tider ja :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

*døtrøtt* Gruer meg til nok en dag på jobb... og til helga fordi det skjer noe hver dag hele helga. Hvordan skal jeg få hvilt ut? Sovner på ettermiddagen etter jobb også. Er helt zombie igjen. Pokker..

-Fra appen-

Back
Topp