Søvnmangel

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Flere som sliter med å sove på natta?
Jeg er oppe flere ganger, enten på do, eller så er det halsbrann, eller så er det rett og slett at magen er stram og vond faktisk. flere som sliter med dette, og noen som eventuelt har noen tips på hva jeg kan gjøre for å få sove igjen? Dette sliter meg helt ut. Sover kanskje bare 2-3 timer hver natt :confused:

Er mye våken på natt jeg også, men det er helst pga varmen og toalettbesøk. Sovner som regel igjen når vindu og dører blir åpnet slik at det blir god gjennomtrekk. Magen min er stram og vond også, spesielt når jeg skal snu meg i senga. Hjelper godt på å ha pute under magen og mellom beina, får da en komfortabel sovestilling. Dersom du ikke får nok søvn om natta er det lurt å legge seg nedpå litt på dagtid å sove. Er viktig å få nok hvile :-)

♥♥♥Er i uke 29♥♥♥

Jeg får prøve å ta frem bekkenputa mi igjen da, kanskje det hjelper :-) slitsomt når man sover så lite :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jaaa.. Må ofte på do, også er det grådig varmt om natten! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Ligger og vugger fram og tilbake :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt problemer lenge.. Enten så er det fordi jeg må på do, bekkenet som verker, magen som er tung og stram, varme, og må ofte bytte liggestilling pga bekkenet, noe som ikke er så lett fordi jeg har vondt :-/ Også dukker halsbrannen opp hver gang jeg våkner.. Våkner ca hvert 30-60 minutt, men er heldigvis ikke våken lenge :-)
I starten syns jeg det hjalp med en sånn gravidpute som jeg la i mellom bena, under magen og holdt rundt med armene, men i denne varmen så nytter det ikke å bruke den :-/

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, det er flere uker siden jeg sov en hel natt sammenhengende.. Våknet av smerter hver gang jeg snur meg, våkner av kramper i leggen (magnesium har gjort det bedre), må tisse, får ikke sove igjen.. joda! :P

-Fra appen-

Er helt i koma på dagtid jeg :(

Er det nå jeg egentlig ikke har lov til å skrive at jeg sover veldig godt om natta...? Heldigvis er dere såpass langt unna meg, at dere ikke kan komme og banke meg ;-) Men jeg er maks oppe en gang om natta på do(stort sett ikke). Er småvåken et par ganger gjennom natta og må endre liggestilling pga vond rygg(som ikke har noe med graviditeten å gjøre). Har god luft på soverommet til tross for varmen. Har soverom i kjelleren i sokkelhuset vårt og har vindu og dør åpen for gjennomtrekk. Og så har jeg doomooen som min beste venn :-)

E oppe på do1-3 gonga om natto. Våkne kvar gong eg ska snu meg(må jo få puto med).
Generelt dårlig søvnkvalitet i tillegg pga varme :(
Zombie!

Er det nå jeg egentlig ikke har lov til å skrive at jeg sover veldig godt om natta...? Heldigvis er dere såpass langt unna meg, at dere ikke kan komme og banke meg ;-) Men jeg er maks oppe en gang om natta på do(stort sett ikke). Er småvåken et par ganger gjennom natta og må endre liggestilling pga vond rygg(som ikke har noe med graviditeten å gjøre). Har god luft på soverommet til tross for varmen. Har soverom i kjelleren i sokkelhuset vårt og har vindu og dør åpen for gjennomtrekk. Og så har jeg doomooen som min beste venn :-)
Misunner deg som faktisk sover :-P Good for you! ;-)
Sitter her i halvsøvne og irriterer meg over at klokka bare er 14 30 jeg :-P
Litt tidlig å legge seg nå, kanskje ;p

Unner ingen andre disse søvnløse nettene, men jeg må uansett få lov til å si at jeg synes det er fryktelig kjekt og vite at jeg ikke er helt alene :-P

❤ 11 uker til termin nå, snart i mål ❤

Jeg er ganske heldig og sover stort sett godt! Alltid oppe minst en gang for å tisse, men sovner stort sett fort igjen. Men må ha en ekstra pute til magen!! Rygg og bekken funker fint, kryss i taket;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg våkner også ofte. Har ikke vondt noen plass og halsbrann har jeg ikke blitt plaget med enda *bank-i-bordet*. Men må ofte på do og jeg har begynt å snorke! Noen ganger våkner jeg av min egen snorking altså!!! :O Stakkars mann som deler seng med meg... Har begynt å få tettere slimhinner i nese og hals kjenner jeg, og våkner ofte for å renske opp litt. Ekkelt og ubehagelig :( - Frykter at jeg må flytte inn på gjesterommet når ferien er over :(

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Uff ja... når jeg skal på jobb våkner jeg hele tiden, har jeg fri sover jeg litt bedre, men jamt over sover jeg elendig... :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Får se om denne natta blir litt bedre da, jenter! Ønsker alle en god natt søvn :-)

Jeg må alltid tisse, det har jeg gjort fra jeg var liten av.. Men våkner extra mye nå pga halsbrann! :( det som hjelper meg er å ta ein sukkerfri drops ! Sovner ofte før jeg har spist den opp... Som ikke er så bra... Meeen da sover jeg resten av natten! Legger dropsen i siden som en hamster :p

Jeg må alltid tisse, det har jeg gjort fra jeg var liten av.. Men våkner extra mye nå pga halsbrann! :( det som hjelper meg er å ta ein sukkerfri drops ! Sovner ofte før jeg har spist den opp... Som ikke er så bra... Meeen da sover jeg resten av natten! Legger dropsen i siden som en hamster :p
Hva slags drops er det som hjelper deg? :-)

Ja er slitsomt å våkne så mye.
Håper tempen roer seg litt slik at det blir lettere å sove :)
Vi sover bare med dynetrekket nå :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp