Søvnmønster

Spent-mamma :)

Elsker forumet
Mailykke <3
Lurer på om kroppen min prøver å venne meg til et nytt søvnmønster?
Våkner mellom 5 til 10 ganger i løpet av natten for å tisse, ikke det at jeg alltid tisser så mye, men har ei lita som klemmer på blæren ;) Det er vel slik det kommer til å bli når hun kommer ut, stå opp flere ganger i løpet av natten for å skifte bleier og amme...

trippelpost.. Djees :P

Jeg føler meg så heldig som sover hele natten gjennom.
Og jeg sover bedre enn noengang.
Kan sove 12 timer rundt altså...!
Ikke endret stilling heller, ligger fremdeles på ryggen og har ikke trengt å bygge opp med puter rundt meg (enda!)

Ikke må jeg opp på toa ila natten heller:)
Håper dette mønsteret fortsetter når baby flytter ut av magen- for det kan jeg absolutt venne meg til.

Jeg føler meg så heldig som sover hele natten gjennom.
Og jeg sover bedre enn noengang.
Kan sove 12 timer rundt altså...!
Ikke endret stilling heller, ligger fremdeles på ryggen og har ikke trengt å bygge opp med puter rundt meg (enda!)

Ikke må jeg opp på toa ila natten heller:)
Håper dette mønsteret fortsetter når baby flytter ut av magen- for det kan jeg absolutt venne meg til.
Heldigen! Er kjempe lenge siden jeg kunne sove på ryggen, og nå våkner jeg også av vondt i skulder og dermed må snu meg jevnlig :(

Heldigen! Er kjempe lenge siden jeg kunne sove på ryggen, og nå våkner jeg også av vondt i skulder og dermed må snu meg jevnlig :(
For å straffes for et veldig bra svangerskap , må jeg sikkert gjennom et smertehelvete av en fødsel tipper jeg :smiley-angelic001.

Det skulle være rart om alt skulle gå SÅ innmari på skinner....:confused013

For å straffes for et veldig bra svangerskap , må jeg sikkert gjennom et smertehelvete av en fødsel tipper jeg :smiley-angelic001.

Da håper jeg at jeg får en flott smertefri fødsel for å veie opp for denne tunge graviditeten :P
Tenk hvis det hadde vært slik! Men det er jo ikke det...så godt mulig du får en flott fødsel og jeg en grusom :P men vi får jo alle verdens beste premie ut av det da ;)

Lurer på om kroppen min prøver å venne meg til et nytt søvnmønster?
Våkner mellom 5 til 10 ganger i løpet av natten for å tisse, ikke det at jeg alltid tisser så mye, men har ei lita som klemmer på blæren ;) Det er vel slik det kommer til å bli når hun kommer ut, stå opp flere ganger i løpet av natten for å skifte bleier og amme...

Er oppe 2 ganger på natten på Do her, babyen presser ikke så mye på blæra enda heldigvis. Men når jeg har vært på toalettet er det en stund til eg får sovne igjen, for at er mini i full aktivitet. Så ligger bare å nyter det! Er jo kos. Blir vel mer nattavåk senere:p

Er oppe 2 ganger på natten på Do her, babyen presser ikke så mye på blæra enda heldigvis. Men når jeg har vært på toalettet er det en stund til eg får sovne igjen, for at er mini i full aktivitet. Så ligger bare å nyter det! Er jo kos. Blir vel mer nattavåk senere:p
Lurer på om det vil stemme at en aktiv baby i magen om natten vil si en aktiv baby om natten etter at h*n er født ;)

Lurer på om det vil stemme at en aktiv baby i magen om natten vil si en aktiv baby om natten etter at h*n er født ;)
Det blir veldig spennende å se, har hørt folk har forskjellige erfaringer. Noen har lik døgnrytme og like aktive eller like rolige, mens andre er motsatt. Så blir utrolig spennende.

Det blir veldig spennende å se, har hørt folk har forskjellige erfaringer. Noen har lik døgnrytme og like aktive eller like rolige, mens andre er motsatt. Så blir utrolig spennende.
Håper det ikke stemmer helt da, min er også mest aktiv om kvelden, natten og tidlig morgen ;)

Jeg har endelig begynt å sove godt, bare oppe en gang grytidlig for å kaste opp og så ta medisinene. Vesla sov rundt fra 4 uker, så håper på det denne gangen også;-)
]

Neida, kommer til å gå så bra så.
Jeg hadde et mareritt svangerskap, mareritt fødsel of grusom barseltid (depresjon), så noen tar alt, så noen slipper :p

Spent-mamma :) skrev:
Oi! Det var tidlig med rundt 4 uker! Krysser fingrene at mi også kommer til å sove rundt tidlig :p
Jepp, da var hun ikke i interessert i nattmat noe mer. Vi gikk fra å være a-menneske til b-menneske etter at vi fikk barn :p
Vesla på straks 4 år er fortsatt b-menneske, så det bør lillebror arve :p

Back
Topp